به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۱۵۲۰۳

واکنش ستاره یونایتد به شایعه رفتن به بارسلونا

گروه ورزشی: برونو فرناندز، ستاره پرتغالی و 27 ساله منچستریونایتد شایعات انتقال به بارسلونا را رد کرد.
واکنش ستاره یونایتد به شایعه رفتن به بارسلونا
 برونو فرناندز در دو فصل ابتدایی خود در ترکیب منچستریونایتد عملکرد فوق العاده ای داشته و به بهترین بازیکن این تیم و یکی از بهترین های لیگ برتر تبدیل شد. اما شرایط در سومین فصل حضور در اولدترافورد چندان باب میل برونو فرناندز نیست و او امسال در 14 بازی تنها یک بار موفق به گلزنی شده است.
اما در روزهای اخبر اخباری در مورد نارضایتی تعدادی از بازیکنان منچستریونایتد از شرایط این تیم و تمایل آنها به جدایی از این باشگاه مطرح شده است. همچنین اخبار حاکی از احتمال انتقال برونو فرناندز در فصل تابستان به بارسلونا و شروع مذاکرات طرفین برای رقم خوردن این انتقال بوده است. اما برونو فرناندز شخصا به این شایعات واکنش نشان داده و این اخبار را با "دروغ اول آوریل" مقایسه کرده است.
برونو فرناندز در پاسخ به پست SPORTTV در صفحه اینستاگرام این شبکه نوشت: "من فکر می‌کتم سال جدید تازه چند روز پیش شروع شده، اما انگار اول آوریل شده است. یا این شایعات تنها فقط اخبار جعلی خبرنگاران است؟" 
البته در صورتی که ناکامی های یونایتد ادامه پیدا کرده و این تیم در پایان فصل نتوان سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، ممکن است در فصل تابستان شاهد جدایی برخی از بازیکنان لزرگ این تیم باشیم.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها