کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزی که خوب نبودیم، ذوب‌آهن را شکست دادیم

19 دی 1400 ساعت 13:34


گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نیمه دوم توانستیم بازی خوبی ارائه دهیم اما در کل در روزی که زیاد خوب نبودیم توانستیم پیروز شویم.به گزارش ایسنا، رضا جعفری  در خصوص پیروزی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور در مشهد اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. نیمه اول ذوب‌آهن تیم برتر زمین بود و در روزی که خوب کار نکردیم، برنده شدیم.
 

وی افزود: همه بازی‌ها میهمان هستیم. برای ما فرقی ندارد که کجا بازی کنیم، با زمین آشنا نیستیم و تعویض محل بازی به ضرر ماست. بازی‌ها فشرده است و تقریبا هر ۲ روز یک بار پرواز داریم. همین موضوع آزاردهنده است.بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص کیفیت چمن استادیوم امام رضا(ع) بیان کرد: از بیرون حس می‌شود که چمن استادیوم امام رضا(ع) بسیار عالی است اما اینطور نیست و چمن برای بازی نامناسب بود. مدتی است که بازی لیگ برتری در این ورزشگاه برگزار نشده و همین موضوع روی کیفیت چمن تاثیر منفی داشته است. چمن کمی بلند بود و بازیکنان سر می‌خوردند.

خانه به دوش هستیم
سعید بیگی، دیگر بازیکن تیم فوتسال نساجی مازندران، در خصوص این بازی و برد تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و سه امتیاز را به هواداران نساجی تقدیم می‌کنیم. بازی خوبی در نیمه دوم ارائه کردیم و امیدوارم این عملکرد خوب در نیم‌فصل دوم هم ادامه داشته باشد.

وی افزود: کلا خانه به دوش هستیم. این موضوع روی عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد. ظاهرا هواداران می‌توانند به میزان ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه در استادیوم حضور داشته باشند و این برای ما بد است چراکه ورزشگاهی برای میزبانی نداریم و هواداران نساجی مجبور هستند از شهر خود مسیری طولانی و هزینه‌بر را برای تشویق و حمایت از ما طی کنند.بازیکن تیم نساجی مازندران بیان کرد: امیدوارم مسئولان استان مازندران کاری کنند تا هرچه زودتر ورزشگاه شهدای ساری آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر شود تا بعد از ۲ سال هواداران را ببینیم.


کد مطلب: 315266

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315266/روزی-خوب-نبودیم-ذوب-آهن-شکست-دادیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir