کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اگر مرحوم آبتین زودتر به بیمارستان منتقل می‌شد

19 دی 1400 ساعت 15:30


گروه سیاسی: بکتاش آبتین، شاعر و نویسنده زندانی و عضو کانون نویسندگان ایران پس از تحمل یک ماه بیماری کرونا درگذشت. در همین رابطه روز گذشته؛ اداره کل زندان‌ها اطلاعیه در پی درگذشت وی منتشر کرد و گویی می‌خواستند که این ادعاها را رد کنند!

راضیه زیدی، وکیل بکتاش آبتین با اشاره «اهمال» مسئولان زندان از انتقال موکلش به بیمارستان به سایت دیده‌بان ایران گفت: اگر مسئولین زندان زودتر  مرحوم آبتین را به بیمارستان منتقل می‌کردند، حتما شاهد چنین اتفاقاتی نمی‌بودیم. زیدی در ادامه خاطرنشان کرد:  روز بعد از ابتلای آقای آبتین به ویروس کرونا و پس از آن‌که علائم به شکل نگران‌کننده‌ای وخیم شد، ایشان را به بیمارستان منتقل کردند. ما بعد از 4 الی 5 روز توانستیم از زندان برای آقای آبتین مرخصی بگیریم که ادامه روند درمان در بیمارستان خصوصی پیگیری شود؛ هر چند دیر شده بود.
این وکیل دادگستری با تاکید بر اینکه اگر بکتاش آبتین زودتر به بیمارستان منتقل می‌شد، شاهد از دست دادن وی نبودیم، اظهار کرد: اگر مسئولان زودتر اقدام می کردند و آقای آبتین زودتر به بیمارستان منتقل می‌شد، حتما ویروس تا به این اندازه نمی‌توانست به ریه آسیب بزند.


کد مطلب: 315267

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315267/اگر-مرحوم-آبتین-زودتر-بیمارستان-منتقل-می-شد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir