به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۱۵۳۹۷

سامانه بارشی در راه غرب کشور

سامانه بارشی در راه غرب کشور
گروه جامعه: طبق پیش‌بینی کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی از امروز در شمال غرب کشور فعال می‌شود.پ
 کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: براساس نقشه های پیش یابی، بارش برف و باران از امروز(دوشنبه) تا پایان هفته استان را فرا می گیرد.یاسر اشتاد افزود: از بعد از ظهر امروز امواجی ضعیف وارد استان می شوند که موجب بارش برف و باران در مرکز و جنوب استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه در هفته جاری دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت اظهار داشت: پایداری هوا پدیده غالب تا ظهر امروز است و انباشت آلاینده ها در این مدت پیش بینی می شود.
 
کاهش آلودگی هوای تبریز با شروع بارش‌ها
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی هم گفت: با بارش نزولات آسمانی، از امروز اثرات ومیزان غلظت آلاینده ها در استان کاهش می‌یابد.رضا فدایی، در ارتباط زنده تلفنی با بخش خبری شبکه سهند، افزود:شاخص هوای تبریز در ۲۴ ساعت گذشته به صورت میانگین ۱۱۹ است.وی ادامه داد:با اقدامات مقامات ارشد استان و برخورد جدی دستگاه قضایی با منابع آلاینده، در روزهای آتی از میزان غلظت آلودگی هوای تبریز کاسته خواهد شد.
برچسب ها: سامانه بارشی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها