به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۳۱۵۴۱۵

با تست مثبت؛ ستاره‌های بارسا به ال‌کلاسیکو نمی‌رسند

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد که بحران ابتلای بازیکنان به کرونا در بارسلونا به این زودی تمام نمی‌شود.
با تست مثبت؛ ستاره‌های بارسا به ال‌کلاسیکو نمی‌رسند
 بارسلونا روز چهارشنبه در سوپرکاپ اسپانیا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.
آنها برای برگزاری این بازی روز دوشنبه به عربستان سعودی خواهند رفت اما فران تورس و پدری این تیم را در این سفر همراهی نمی‎کنند.
تست کرونای این دو بازیکن هنوز مثبت است و به همین دلیل نمی‌توانند برای دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ مقابل رئال مادرید در اختیار ژاوی قرار بگیرند.
با این حال ممکن است اگر تست بعدی پدری مثبت شود، این بازیکن بتواند به صورت جداگانه به تیم اضافه شده یا در صورت صعود به فینال در ترکیب این تیم حضور داشته باشد اما فران حتی در این صورت هم نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
 

 
بارسلونا به دلیل مشکلاتی که با قانون محدودیت دستمزد پرداختی لالیگا دارد هنوز موفق نشده قرارداد تورس را به صورت رسمی به ثبت برساند.
رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ نیز دیگر بازیکنانی بودند که حضور آنها در ال‌کلاسیکوی این هفته در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.
این دو بازیکن در جریان پیروزی بارسا برابر لینارس در کوپا دل ری مصدوم شده و در بازی این هفته برابر گرانادا در لالیگا که با تساوی 1-1 به پایان رسید غایب بودند اما به همراه دیگر اعضای بارسا به عربستان سعودی سفر خواهند کرد تا در کنار این تیم حضور داشته باشند.
بارسا امیدوار است که با بازگشت تعدادی از بازیکنانش که قرنطینه مربوط به دوران کرونا را پشت سر گذاشته‌اند بتواند در دیدار برابر رئال مادرید قدرتمندانه ظاهر شود. این اولین تجربه ژاوی از حضور روی نیمکت بارسا در جریان ال‌کلاسیکو است.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها