به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۱۵۴۲۱

به مناسبت ۴۰ سالگی جواد عزتی/ فیلم

به مناسبت ۴۰ سالگی جواد عزتی/ فیلم
گروه فیلم:جواد عزتی متولد ۲۰ دی ماه ۱۳۶۰ است. عزتی که فعالیت حرفه‌ای خود را از تئاتر آغاز کرده، در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران شناخته می‌شود که برای ایفای نقش‌های متفاوت می‌توان روی او حساب کرد.
 
اولین بازی او در تلویزیون به سال ۱۳۸۱ و بازی در سریال قصه‌های شبانه ساخته سعید آقاخانی برمی‌گردد. او که در ابتدا بیشتر به عنوان بازیگر طنز شناخته می‌شد، با بازی درخشان خود در فیلم ماجرای نیمروز نشان داد که در ایفای تمام کاراکتر‌ها مهارت دارد. تنگه ابوقریب، لاتاری، جاندار، جهان با من برقص و شنای پروانه از دیگر نقش‌های جدی عزتی محسوب می‌شوند که تحسین منتقدان را به دنبال داشت.
....
آخرین نقش‌آفرینی او بازی در سریال زخم کاری و ایفای نقش مالک مالکی بود که از سوی منتقدان و تماشاگران بسیار مورد استقبال قرار گرفت. بازی عزتی در نقش مردی که برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری می‌زند، آنقدر درخشان بود که تا مدت‌ها در ذهن باقی می‌ماند.با مرور کارنامه هنری جواد عزتی می‌توان این نکته را متوجه شد که او در تمام این سال‌ها مسیر خود را قدم به قدم طی کرده و امروز به جایگاهی رسیده است که علاوه بر محبوبیت فراوان میان تماشاگران، می‌تواند انتخاب اول کارگردانان برای ایفای نقش‌های مختلف باشد.

♦️مهم‌ترین فیلم‌ها
طلا و مس، آفریقا، فرشته‌ها با هم می‌آیند، خرگیوش، ماجرای نیمروز، هزارپا، تنگه ابوقریب، لاتاری، پیلوت، جاندار، جهان با من برقص، ماجرای نیمروز: رد خون، آتابای، مغز استخوان، خورشید، شنای پروانه

♦️سریال‌ها
من یک مستاجرم، کمربند‌ها را ببندیم، باغ مظفر، مرد هزارچهره، چاردیواری، دودکش، سرزمین مادری، دردسر‌های عظیم

♦️شبکه خانگی
گنج مظفر، قهوه تلخ، زخم کاری
برچسب ها: جواد عزتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها