به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۱۵۴۸۰

رئال نه؛ امباپه در PSG می‌ماند

گروه ورزشی: شاید تصمیم کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، برای تابستان آینده چندان مطابق انتظار مدیران رئال مادرید نباشد.
رئال نه؛ امباپه در PSG می‌ماند
اکثر منابع خبری در هفته‌های اخیر از تصمیم امباپه مبنی بر جدایی از پاری سن ژرمن در پایان فصل و انتقال به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد خبر داده بودند.
با این حال نشریه لوپاریزین در روز دوشنبه مدعی شد که این بازیکن فرانسوی ممکن است تصمیمش را تغییر داده و به حضور در پایتخت فرانسه ادامه دهد.
قرارداد فعلی این بازیکن با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و بسیاری انتظار دارند که این بازیکن 23 ساله فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود، چرا که همه از علاقه قدیمی این بازیکن به بازی در سانتیاگو برنابئو خبر دارند.
 

 
اما لوپاریزین معتقد  است که او قصد دارد رسیدن به این رویا را برای مدتی به تعویق بیاندازد. امباپه این فصل در 24 بازی 13 گل برای پی اس جی به ثمر رسانده است.
در همین حال رئال مادرید نیز این فصل عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و با پنج امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی سویا در صدر جدول قرار گرفته است، هرچند سویا یک بازی کمتر دارد و ممکن است این فاصله را کاهش دهد.
کارلو آنچلوتی این فصل توانسته به خوبی تیمش را مدیریت کند اما عدم موفقیت در جذب امباپه می‌تواند  ضربه بزرگی به برنامه‌های او و رئال برای فصل آینده بزند.
پی اس جی و رئال مادرید باید در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان روبروی یکدیگر قرار بگیرند و پیش از این عنوان شده بود که امباپه تا پایان بازی برگشت این مرحله هیچ تصمیمی برای آینده‌اش نخواهد گرفت. دیدار رفت این دو تیم در تاریخ 15 فوریه و دیدار برگشت در تاریخ 9 مارس برگزار خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها