به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۱۵۵۱۱

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با سه سورپرایز

گروه ورزشی: ژاوی سه بازیکن مصدوم بارسلونا را نیز به عربستان خواهد برد و ممکن است هر سه در ال کلاسیکو به میدان نیز بروند.
فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با سه سورپرایز
 بارسا پس از توقف در خانه گرانادا که شانس این تیم برای رسیدن به رئال صدرنشین را کمتر از گذشته کرد، خود را برای بازی نیمه نهایی سوپرکاپ برابر مادریدی ها مهیا می کند. دیداری که چهارشنبه شب در جده عربستان برگزار خواهد شد.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسا فهرست تیمش برای این بازی را اعلام کرد و مشخص شد که سه بازیکن مصدوم این تیم یعنی آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو نیز به عربستان خواهند رفت. فاتی دو ماه پیش در بازی برابر سلتا مصدوم شد ولی در یک هفته گذشته با تیم تمرین کرده است.
آرائوخو چهارشنبه برابر لینارس از ناحیه دست آسیب دید و تحت جراحی نیز قرار گرفت ولی قصد دارد هر طور شده به ال کلاسیکو برسد. امیدواری هایی در مورد رفع مصدومیت دی یونگ تا روز بازی نیز وجود دارد.
در این فهرست نام پدری و فران تورس دیده نمی شود چرا تست کرونای هر دو همچنان مثبت است ولی طبق ادعای موندودپورتیوو، بعید نیست با منفی شدن تست، هر دو در آخرین ساعات راهی عربستان شوند. پدری و تورس این شانس را دارند تا در صورت صعود بارسا به فینال، وارد فهرست تیم شوند.
 

 
دروازه‌بانان:  تراشتگن، نتو، اینیاکی پنیا
مدافعان: دِست، پیکه، آرائوخو، دنی آلوز، لنگله، جوردی آلبا، مینگسا، اومتیتی، بالده
هافبک‌ها: بوسکتس، ریکی پویج، فرانکی دی یونگ، نیکو گونزالس، گاوی، آلوارو سانز
مهاجمان: دمبله، ممفیس دیپای، آنسو فاتی، لوک دیانگ، خوتگلا، عبده
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها