به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۱۵۵۳۳

زمان رونمایی از گالکسی اس 22 مشخص شد

زمان رونمایی از گالکسی اس 22 مشخص شد
گروه فناوری: سری گالکسی اس۲۲ سامسونگ مدتی است که بخشی از افشاگری‌ها و شایعات در حوزه گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. پیش از این گمانه‌زنی شده بود که این شرکت بزرگ کره‌ای این سری را در نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال (CES ۲۰۲۲) معرفی کند.

انتظار می‌رود که مجموعه جدید شامل مدل وانیلی سامسونگ گالکسی اس ۲۲، در کنار مدل‌های گالکسی اس۲۲ پلاس و گالکسی اس۲۲ اولترا باشد.اکنون، یک افشاگری جدید حاکی از آن است که سری پرچمداران مورد انتظار در تاریخ ۸ فوریه طی رویداد Samsung Galaxy Unpacked عرضه خواهد شد.

در این میان باید گفت که به‌طور جداگانه، قلم اس پن (S Pen) گالکسی اس۲۲ اولترا به ارتقای بزرگی دست یافته است.طبق گزارشی که در نشریه کره‌ای دی‌دیلی منتشر شده است، سامسونگ رویداد سال ۲۰۲۲  خود را به‌صورت مجازی در روز هشتم فوریه (۱۹ بهمن) برگزار خواهد کرد و در طول این رویداد از سری گوشی‌های گالکسی اس۲۲ رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود پیش‌ثبت‌نام برای خرید این مدل از ۹ فوریه آغاز می‌شود و طبق گزارش‌ها، ارسال این گوشی‌ها از روز ۲۱ فوریه آغاز خواهد شد. این در حالی است که فروش گوشی‌های سری گالکسی اس ۲۲ از ۲۴ فوریه شروع می‌شود.

به طور جداگانه، «زریاب خان»، یک مشاور شناخته شده، برخی از مشخصات احتمالی گالکسی اس۲۲ اولترا را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشته است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، قلم «اس پن» گالکسی اس۲۲ اولترا، ۲.۸ میلی‌ثانیه زمان پاسخگویی خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش‌شده، این کاهش قابل توجه و تقریبا ۳ برابر تاخیر کمتر از تاخیر ۹ میلی‌ثانیه در سامسونگ گالکسی نوت۲۰ اولترا است.

سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی از سری گالکسی اس۲۲ را به‌طور رسمی تایید نکرده است، اما قیمت، طراحی و مشخصات گوشی‌های آینده چندین بار در چند ماه گذشته اعلام شده است. سامسونگ گالکسی اس۲۲ معمولی با قیمت ۷۹۹ دلار عرضه خواهد شد.انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند گالکسی اس۲۲ دارای تراشه جدید اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک باشند. اخیرا در ویدیویی که از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده، طراحی آن به نمایش گذاشته شده است.

گالکسی اس۲۲ و گالکسی اس۲۲ پلاس قرار است دوربین‌های سه‌گانه پشتی در سمت چپ داشته باشند. انتظار می‌رود گالکسی اس۲۲ اولترا که پیش‌بینی می‌شود ممتازترین گوشی سری آینده سامسونگ باشد، از یک دوربین چهارگانه در پشت بهره ببرد. طبق اطلاعات اخیر، ماژول‌های دوربین گالکسی اس۲۲ و گالکسی اس۲۲ اولترا دارای لنز فوق شفاف خواهند بود.
برچسب ها: سامسونگ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها