به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۰ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۳۱۵۵۶۴

خرید تابستانی PSG در مسیر انتقال به آرسنال

گروه ورزشی: به نظر می رسد که علاقه آرسنال به جذب جورجینیو واینالدوم بسیار جدی است.
خرید تابستانی PSG در مسیر انتقال به آرسنال
 باشگاه پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی اخیر خریدهای بزرگی انجام داد که شاید مهم‌ترین آنها جذب کاپیتان‌های رئال مادرید و بارسلونا یعنی سرخیو راموس و لیونل مسی بود. با این حال یکی دیگر از ستاره هایی که تیم فرانسوی موفق به جذب آن شد جورجینیو واینالدوم بود که از لیورپول پا به پارک دو پرنس گذاشت.
ستاره هلندی برای تمدید قرارداد با لیورپول به توافق نهایی نرسید و در حالی که گفته می‌شد به حضور در بارسلونا نزدیک شده نهایتاً این اتفاق برای او رخ نداد و واینالدوم به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال واینالدوم هرگز روزهای خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه نکرده و اکثرا یک نیمکت نشین در این تیم بوده است.
 

 
در همین راستا طی هفته‌های اخیر شایعات درباره جدایی واینالدوم از پاری سن ژرمن اوج گرفته و گفته می‌شود که محتمل‌ترین مقصد برای این ستاره هلندی بازگشت به لیگ برتر انگلیس خواهد بود. از طرفی میکل آرتتا به شدت شرایط تقویت خط هافبک تیمش را بررسی می کند و در این راستا به نظر می‌رسد که واینالدوم یکی از اصلی ترین گزینه های آنها حساب می‌شود‌. در واقع گزارش‌ها حاکی از آن است که آرسنال قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را به خدمت بگیرد و به زودی پیشنهاد 20 میلیون یورویی برای جذب او به PSG ارسال خواهد کرد.
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها