به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۱۵۵۸۳

آخرین خبر درباره میزان عیدی بازنشستگان

آخرین خبر درباره میزان عیدی بازنشستگان
گروه اقتصادی:رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در آخرین اظهارنظرها احتمال رد افزایش دو ساله سن بازنشستگی در لایحه بودجه ۱۴۰۱ را بالا دانست.علی دهقان کیا، رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، گفت: هنوز برای تعیین تکلیف رقم عیدی بازنشستگان هیچ اقدامی انجام نشده است و تلاش می شود میزان عیدی بازنشستگان به یک ماه حقوق برسد. 
 
به گفته رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران همسان سازی حقوق بازنشستگان طی دو مرحله اجرا شده است اما کانون بازنشستگان در جریان است که حداقل بگیران تامین اجتماعی هنوز مستمری کمی را دریافت می‌کنند و مطالبتشان را نادیده نمی‌گیرد.
 
وی افزود: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل باید بین ۱۰ میلیون تا ۱۱ میلیون تومان باشد تا بتوانند زندگیشان با شرایط فعلی اقتصادی، گرانی مسکن و ... تامین کنند اما یک حداقل بگیر تامین اجتماعی با ۳۰ سال سه درحال حاضر ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و با ۳۵ سال سابقه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند و این شکافی است که طی سال‌های گذشته ایجاد شده است.
 
رییس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در ادامه افزود: افزایش دو ساله سن بازنشستگی در کمیسیون امور اجتماعی مجلس رد شده است و احتمال اینکه در صحن علنی مجلس نیز رد شود بالا است و ما نیز امیدوار هستیم که این مصوبه رد شود.
برچسب ها: عیدی بازنشسگان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها