کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

۹ سلبریتی با ویژگی‌های جسمی منحصر به فرد

21 دی 1400 ساعت 9:45


گروه فرهنگی: این قضیه از هیچ کس پوشیده نیست که ظاهر در هالیوود از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب در مجله‌ها عکس‌های فتوشاپ شده‌ای را از سلبریتی‌ها می‌بینیم که انتظارات غیر معقولی را در باب زیبایی در ما به وجود می‌آورد. اما چیزی که مبرهن است این که سلبریتی‌ها هم افراد معمولی‌ای مثل ما هستند. در این مطلب از Bright Side می‌خواهیم به ویژگی‌هایی نگاه بیندازیم که برخی سلبریتی‌ها را حقیقتا منحصر به فرد کرده است.

۱- الیزابت تیلور- چشمان بنفش و یک ردیف مژه اضافه
الیزابت تیلور با ۲ ردیف مژه به دنیا آمده بود؛ و دیگر ویژگی منحصر به فرد وی، چشم‌های آبی-بنفش‌اش بود. او در زمان تولد با عارضه‌ی «دیستیکیا» متولد شده بود که به حالتی می‌گویند که مژه در بخشی غیرعادی و نامعمول در پلک رشد کرده باشد.گاهی این عارضه می‌تواند یک موهبت باشد و گاهی هم بلای جان. البته در مورد تیلور، این عارضه به زیبایی وی افزوده بود.

۲- دانیلا رواه- چشم‌هایی با رنگ متفاوت
این بازیگر امریکایی-پرتغالی که او را بیشتر به خاطر بازی در سریال NCIS: Los Angeles می‌شناسند، ویژگی نادری دارد که در نگاه اول به راحتی قابل تشخیص است. ماه گرفتگی چشم او که در پزشکی nevus of Ota نام دارد سفیدی چشم راست او را می‌پوشاند. البته این عارضه بر روی دید او تاثیر نامطلوبی نمی‌گذارد همان طور که بر روی حرفه اش نیز تاثیر نامطلوبی نداشته است.

۳- وینی هارلو- پیسی (vitiligo)
این مدل کانادایی-جامائیکایی دوست ندارد که او را با عارضه اش بشناسند. او می‌گوید که این عارضه نباید باعث خجالت مبتلایان به آن بشود. پیسی یک اختلال نادر تولید رنگدانه است که در نتیجه‌ی آن لکه‌های سفید در نواحی مختلف بدن ظاهر می‌شوند. وینی معتقد است که این تفاوت‌ها هستند که ما را زیبا می‌کنند.

۴- سیل- جای زخم روی صورت
گاهی ویژگی‌های جسمی تبدیل به نشانه‌های شخصی ما می‌شوند؛ و در مورد «سیل» هم همین طور است. طی سال ها، طرفداران این خواننده‌ی بریتانیایی در مورد زخم‌های او فرضیه‌های متعددی برای خود ساخته اند، اما آن طور که به نظر می‌رسد این زخم‌ها نتیجه‌ی یک عارضه‌ی پزشکی هستند.لوپوس اریتماتوی دیسکوئید عارضه‌ای است که التهاب، درد و زخم را می‌تواند در پی داشته باشد. اغلب مواقع این عارضه در ناحیه‌ی صورت، گوش‌ها و پوست سر به چشم می‌خورد. در هر حال سیل هرگز اجازه نداده که این عارضه بر روی حرفه اش تاثیر خاصی بگذارد.

۵- گیتن ماتارازو- بیماری استخوانی
چه کسی هست که عاشق نقش دوست داشتنی گیتن ماتارازو در سریال «چیز‌های عجیب تر» نشده باشد؟ اما گیتن به این خاطر در این فهرست آمده که به کرانیوفاسیال دیسوستوزیس مبتلاست. در مورد گیتن، این عارضه باعث شده او دندان اضافی داشته و استخوان ترقوه نداشته باشد.

۶- کامرون دیاز- آکنه روزاسه
نه این سرخی چهره به خاطر آرایش نیست. کامرون دیاز ویژگی نادری دارد که باعث می‌شود گونه اش سرخ به نظر برسد. این عارضه که به آکنه روزاسه معروف است، باعث سرخی گونه ها، بینی، چانه و پیشانی می‌شود. اگرچه این عارضه درمان قطع ندارد، اما می‌شود آن را کنترل کرد. کامرون در بدو تولد به این عارضه دچار بود.

۷- جرجیا می‌جگر- فاصله بین دندان‌ها
جرجیا جگر که مدل و دختر خواننده‌ی اصلی رولینگ استونز یعنی میک جگر است لبخندی منحصر به فرد دارد که او را در صنعت مدلینگ بسیار خاص کرده است. این عارضه می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله ژنتیک یا عادت فشار آوردن به دندان‌های جلویی در دوران کودکی که باعث افزایش فاصله بین دندان‌ها می‌شود.

۸- واکین فینیکس- لب شکری
او را تنها به خاطر مهارت‌های بازیگری تحسین برانگیزش یا کارش به عنوان فعال حقوق حیوانات نمی‌شناسند. او ویژگی خاص دیگری نیز دارد که ظاهرش را منحصر به فرد می‌کند. لب شکری به خاطر نقص‌هایی در تولد به وجود می‌آید که طی آن لب یا دهان نوزاد در دوران بارداری به خوبی شکل نمی‌گیرند. لب شکری واکین یکی از انواع ملایم این نوع لب است.

۹- اندی گارسیا- داشتن قل به هم چسبیده
این روز‌ها اگر به او نگاهی بیندازید متوجه چیز خاصی نخواهید شد، اما هنگام تولد، یک قل رشدنیافته به شانه‌ی او چسبیده بود. این قل، به اندازه‌ی یک پرتقال بود و توسط عمل جراحی او را از وی جدا کردند.


کد مطلب: 315585

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315585/۹-سلبریتی-ویژگی-های-جسمی-منحصر-فرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir