به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۱:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۱۵۶۱۷

قیمت ارزهای دیجیتال در ارزیپتو

گروه کسب و کار:
قیمت ارزهای دیجیتال در ارزیپتو
قیمت ارز دیجیتال EGLD
پس از تکامل چند ساله پول به عنوان وسیله ای برای حفظ ارزش و معامله، امروزه با جدیدترین نوع پول مواجه هستیم که نشان دهنده ی پیشرفتی شگرف در زمینه ی مالی است. همانطور که در مقالات گوناگون گفته شده، پول پس از تغییر شکل از طلا و جواهر به سکه و بعد به پول های کاغذی تبدیل شد. پس از توسعه اینترنت و پیدایش بانکداری الکترونیکی، پول به اعدادی ثبت شده در نمایش گر خودپردازها و دستگاه های پرداخت توسعه پیدا کرد. پیدایش هر نوعی از پول در طول تاریخ همواره مشکلاتی از نوع قبلی پول را حل می کرد.  از مشکلات پول های الکترونیک می توان به تراکم زیاد آن در بانک ها اشاره کرد که یکی از ضمانت های اجرایی تصمیمات بانک های مرکزی در سراسر دنیاست. این مسئله همواره موجب نارضایتی بسیاری از مردم بوده است. چرا که حاصل دسترنج چندسال افراد ممکن است با یک تصمیم بانک های مرکزی دچار تورم و یا رکود شود و نتواند ارزش خود را حفظ کند، بنابراین تمرکز زدایی یکی از اصلی ترین چالش های موجود در سیستم پولی و بانکی کنونی است. 

قیمت ارز دیجیتال ICP
فناوری نوین بلاک چین که با هدف غیرمتمرکز سازی و انتقال مالکیت و کنترل در حوزه های مختلف به کاربران طراحی و توسعه داده شده است بستر مناسبی به منظور طراحی قراردادهای هوشمند و نیز گسترش غیرمتمرکز سازی در امور مالی است. ارز دیجیتال ICP به عنوان یک اینترنت بر بستر شبه بلاک چین امکان ارتقا امنیت و حفظ حریم خصوصی سازمان های مختلف و نیز کاربران شبکه میشود.
استفاده از این پلتفرم که با عنوان اینترت کامپیوتر شناخته میشود به جهت طراحی قیراردادهای هوشمند و توسعه امور مالی غیر متمرکز و همچنین جلوگیری از سو استفاده از داده ها و اطلاعات کاربران مورد استفاه قرار میگیرد. این پلفرم دارای مقیاس پذیری بسیار بالا و نیز سرعت ساخت بلاک استانداردی است که موجب پذیرش بیشتر این رمزارز به عنوان اینترنت کامپیوترهای مختلف میشود. مقیاس پذیری عبارت است ازتوانایی یک سامانه، شبکه یا فرایند به افزایش میزان بار کاری. در سیستم اولیه بلاک چین نمی توان انتظار داشت که تراکنش ها به صورت آنی انجام شوند و از طرفی ویژه گی غیر متمرکز (Decentralized) بودن می تواند موجب کندی شبکه شود.
تراکنش ها توسط یک آدرس عمومی که بلاک چین به فرد می دهد ثبت می شود و به دیگران نشان داده می شود. بنابر این در حالی که هویت واقعی فرد محفوظ مانده تمام معاملات انجام شده او با آدرس عمومی در معرض همگان قرار می گیرد. این آدرس عمومی همان آدرس والت یا کیف پول دیجیتالی است که در جا به جایی ارزهای دیجیتال استفاده می شود. تغییر ناپذیری در بلاک چین به این معناست که اگر چیزی وارد شبکه بلاک-چین شود دیگر قابل دستکاری نیست. به بیان ساده تر اگر تراکنشی در سیستم بلاک چین انجام پذیرد دیگر قابل بازگشت نخواهد بود.



قیمت ارز دیجیتال فایل کوین
ذخیره سازی اطلاعات و داده های مهم در اشکال مختلفی همچون تصاویر و ویدیو و فایل های متنوع همواره از روش های مختلفی امکان پذیر بوده است. فضاهای مختلف ذخیره سازی مانند هاردها و رم ها در دستگاه های الکترونیکی مختلف نوین ترین روش ذخیره سازی بود که در طول سال ها مورد استفاده افراد مختلف قرار گرفته است. این روش ها با مخاطراتی همچون از بین رفتن و یا سواستفاده شرکت های ارایه دهنده فضاهای ذخیره سازی روبه رو بوده است. با گسترش فناوری نوین بلاک چین ذخیره سازی فایل های مختلف به صورت غیر متمرکز امکان پذیر شده است که ارز دیجیتال فایل کوین یکی از بهترین پروژه ها به این منظور میباشد.

قیمت ارز دیجیتال وی چین
در اواخر ماه مارس، یک کشتی کانتینری به نام Ever Green در کانال سوئز گیر کرد. این آبراه حدود 12٪ از تجارت جهانی را به عهده دارد. انسداد شش روزه، برای اقتصاد جهانی نزدیک به 60 میلیارد دلار هزینه دربرداشت و نشان داد که زنجیره‌ های تامین موجود ناقص هستند.
این مشکلی است که ارزهای رمزنگاری شده در زنجیره تامین امیدوارند بتوانند آن را برطرف کنند و رهبر فعلی این حوزه چیزی جز ویچین نیست.
طی چند ماه گذشته، ویچین همکاری‌های بی شماری را شروع کرده است، که می‌تواند آن را به یک سنگ بنای راه حل‌های اینده زنجیره تامین، تبدیل کند. این امر باعث شده است که سکه VET همراه با رمز سودمند VTHO ویچین در رده های بالاتر قرار گیرد.
ویچین در سال 2015 توسط مهندس برق سانی لو تاسیس شد. سانی مدیر ارشد اطلاعات سابق لوئیز ویتون چین است و تقریبا 20 سال سابقه کار در زیرساخت های زنجیره تامین را دارد.
عرضه اولیه ویچین در اگوست 2017 برگزار شد و حدود 20 میلیون دلار درامد داشت. زنجیره بلوک VechainThor در ژوئن 2018 بر بستر اتریوم فعال شد.

تخصص ویچین مدیریت زنجیره تامین است و این بلاکچین را با فناوری های NFC، RFID و QR Code ترکیب می‌کند تا کالاهای لوکس، مواد غذایی، دارویی و موارد دیگر را ردیابی کند.
این امر به بازدهی زیادی نیاز دارد به همین دلیل ویچین به جای استفاده از الگوریتم (PoS) از الگوریتم Proof of Authority (PoA) استفاده می‌کند که به آن امکان می‌دهد تا حداکثر 10 هزار تراکنش در ثانیه را پردازش کند.
به جای صدور سکه های VET جدید برای هر بلوک، ویچین توکن های VTHO را مسدود می‌کند که سپس به همه شرکت کنندگان سهام در شبکه داده می‌شود. این شامل گره های اقتصادی و گره های X است که در اجماع شرکت نمی‌کنند اما از طریق VET قدرت رای گیری قابل توجهی دارند.
سپس از VTHO برای پرداخت هزینه های معاملات در ویچین استفاده می‌شود و این هزینه ها را می‌توان به اشخاص ثالث اختصاص داد تا موارد استفاده از شرکت را تسهیل کند.
با رای موافق دارندگان VET، بنیاد ویچین به طور دوره ای نشانه های VTHO را تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل کند که هزینه های معامله در شبکه از نظر دلار پایدار است.
از آنجا که ویچین با قرارداد هوشمند سازگار است، امکان ایجاد برنامه های غیرمتمرکز و حتی نشانه های جدید در بلاکچین آن وجود دارد.

قیمت ارز دیجیتال FTT
با گسترش شبکه بلاک چین و کاربردهای متنوع آن و هم چنین توسعه بازار ارزهای دیجیتال، ضرورت ورود به این حوزه در بسیاری از کسب و کارها و هر سازمانی که مشتاق پیشرفت باشد، وجود دارد. حال اگر این سازمان ها نیازمند استفاده از فناوری بلاک چین باشند، باید کوین اختصاصی خود را داشته باشند، که تا حد زیادی مشکل و هزینه بر است.
توکن ها نمادهای قابل معامله ای هستند که بر اساس استانداردهای تعریف شده یک سیستم بلاک چین بر بستر آن شکل گرفته اند. به بیان ساده تر سیستم های بلاک چین شناخته شده ای مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس چین و سایر شبکه های موجود در دنیای ارزهای دیجیتال، این امکان را فراهم کرده اند که افرادی که نیازمند داشتن کوین هستند، مجبور به طراحی سیستم بلاک چین جدیدی نباشند و بتوانند از ظرفیت این شبکه ها استفاده کنند. این توکن ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند که یکی از مهم ترین آن ها توکن های کاربردی و توکن های پرداختی در حوزه Defi است.


در سال 2019 بلتفرم معاملاتی FTX طراحی و توسعه داده شد که توکن آن با نماد FTT در بازار ارز دیجیتال مورد معامله قرار میگیرد. این بلتفرم که یک بستر معملاتی بر بستر شبکه بلاکچین میباشد توسط بانکم فرد و نیز گری وانگ طراحی شده است.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها