به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۳۱۵۶۱۹

فوری: پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر!

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس تائید کرد که عیسی آل کثیر با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده است.
فوری: پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر!
این خبر در حالی منتشر شد که از لحظه مصدومیت او در بازی با شهرخودرو شایعاتی پیرامون شدت آسیب دیدگی این بازیکن وجود داشت اما در نهایت باشگاه پرسپولیس لحظاتی پیش این خبر را تائید کرد.
با این حساب لیگ بیست و یکم از همین حالا برای این مهاجم جنوبی و بهترین گلزن این فصل پرسپولیس به پایان رسید.
دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت آل کثیر گفت: با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پار‌گی رباط صلیبی می‌شود. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و تلاش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم. 
او پس از اینکه التهاب زانویش کمتر شود، باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و پس از آن دوره نقاهت شش ماهه را خواهد داشت که احتمالا تا تابستان 1401 طول می‌کشد و به این ترتیب او در پیش فصل لیگ بیست و دوم می‌تواند به میادین بازگردد.
 

عیسی آل کثیر در فصل جاری چهار گل برای پرسپولیس به ثمر رساند.
 
پرسپولیس در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر محمد انصاری، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. نکته مهم اینکه قرارداد آل کثیر در پایان فصل با سرخپوشان به اتمام خواهد رسید.
 
عیسی آل کثیر بهترین گلزن این فصل پرسپولیس با چهار گل بود و امید زیادی برای آقای گلی در لیگ بیست و یکم داشت اما همچون فصل گذشته که نیمی از لیگ را به دلیل محرومیت از دست داد، این بار به دلیل مصدومیت در دور برگشت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.
 

 

 

لحظه مصدومیت عیسی آل کثیر؛ او پیش از کنترل توپ به دلیل احساس درد از زانو روی زمین افتاد و زانوی پای راست خود را گرفت و با خروج از زمین، فرضیه پارگی رباط صلیبی وی شکل گرفت.
 
آل کثیر در دقیقه 50 بازی با شهرخودرو، در حالی از ناحیه زانو آسیب دید که برای کنترل توپ ارسالی از طرف میلاد سرلک استارت زده بود اما بدون برخورد با بازیکنی دیگر، روی زمین افتاد و دقایقی بعد با مهدی عبدی تعویض شد. نوع مصدومیت وی و واکنش عیسی در همان لحظات، شایعه پارگی رباط صلیبی را ایجاد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها