به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۳۱۵۶۶۲

مردم با آه و نفرین دولت‌ها را بدرقه کرده‌اند

مردم با آه و نفرین دولت‌ها را بدرقه کرده‌اند
گروه سیاسی:نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس گفت: وزرا بدانند در گذشته مردم با سلام و صلوات از دولت ها استقبال و با آه و نفرین بدرقه کرده‌اند. به عنوان نماینده مردم علی رغم تلاش شبانه‌روزی شرمنده جوانان تحصیل کرده و والدین آنها هستیم.
 
به گزارش ایلنا، محمدطلا مظلومی آبزرگه در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: سخن را با یاد و خاطره امام راحل، شهدای والامقام، گرامیداشت سالگرد شهادت مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، سالگرد شهادت ۱۲۰ شهید شیمیایی شهرستان بهبهان در عملیات کربلای ۵ آغاز و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری را از خداوند سبحان آرزومندم.
 
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی امروز خوزستان و بهبهان ماتم سرا است و تراژدی غم انگیز آن تصادف زنجیره ای روز گذشته و مرگ جانگداز پنج شهروند، مصدومیت ۴۰ نفر از موکیلن و خسارت به بیش از ۵۰ خودرو است.
 
وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و آرزوی شفای مصدومین، اکنون می خواهم صدای آه و ناله والدین داغداری که فرزندانشان در آتش خشم جاده های کم عرض و غیراستاندارد و حادثه خیز خوزستان مظلومانه ساختند را در خانه ملت طنین‌انداز کنم، شاید که گوشی باشد و چاره‌ای اندیشیده شود گرچه به قول شاعر "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من. آنچه البته به جائی نرسد فریاد است".این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: امروز که جریان انقلابی در مجلس و دولت پیشانی بند خدمت بر جبین بسته اند، در گرانبهایی است که باید آن قدر دانست و چراغ هم‌افزایی و همپوشانی را در برابر دشمنان بر افروخت.
 
مظلومی آبرزگه خطاب به وزیر اقتصاد، گفت: حذف ارز ترجیحی استراتژی عاقلانه و یک جراحی بزرگ اقتصادی است اما هنر مردان اقتصادی و دولت انقلابی باید به گونه‌ای باشد که بتواند اثرات ناشی از آن را مدیریت تا فشار اقتصادی بیشتری بر مردم تحمیل نشود.عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مسئله بورس و سرمایه های از دست رفته مردم بهبود نیافت و ترمیمی حاصل نشد؛ تورم و بیکاری عرصه را بر مردم تنگ کرده است؛ رکود ناشی از کرونا بازاریان را مستاصل کرده است.
 
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور، اظهار کرد: یقین دارم جنابعالی شبانه‌روز دغدغه حل مشکلات مردم را دارید اما کارمندان بازنشسته کشوری، لشگری و قضایی، شاغلان و بازنشستگان تامین اجتماعی سخت نگران گذران زندگی خود هستند؛ مستمری پرداختی به خانواده های معظم شهدا با هزینه‌های زندگی آنها همخوانی ندارد.وی ادامه داد: همچنین مصوبه مجلس انقلابی برای تبدیل وضعیت ایثارگران در پستوی وزارتخانه ها و سازمان امور اداری و استخدامی معطل مانده است؛ خشکسالی گلوی نحیف کشاورزان و دامداران را به شدت می فشارد.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کارگران شهرداری چشم انتظار تصویب قانون استخدامی و پایان بخشیدن به دغدغه های شغلی خود هستند. بهبهان، زیدون، کشان، منصوریه، دودانگه و بخش مرکزی هم نماد ثروت هستند و هم نماد فقر و محرومیت؛ دشت های حاصلخیز، منابع عظیم نفت و گاز، مراکز گردشگری و نیروهای تحصیل کرده ثروت‌های خدادادی نهفته در این دیار هستند اما زندگی در زیر سقف های ناایمن، بافت‌های فرسوده، جاده های حادثه خیز و خیابان های پر چاله نماد فقر و محرومیت است.
 
مظلومی آبرزگه خطاب به وزیر نفت، گفت: حریم بی حدوحساب نفت، وجود جاه های ۱۰۴ و ۲۰۰، مشعل‌های برافروخته گاز بدون پرداخت حق آلایندگی مردم آغاجاری را از نفس انداخته اما مردم برای تامین آب شرب در عذاب هستند.عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشگاه خاتم الانبیاء تنها دانشگاه دولتی جنوب شرق استان قادر به پرداخت هزینه های ماهیانه خود نیست. تکمیل پروژه آبرسانی کوثر، همسان سازی حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها، تکمیل فاز دوم نیروگاه بهبهان و کشتارگاه صنعتی، تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه تمام و ارتقاء اداره مالیاتی مطالبه به حق مردم است.
 
نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور، اظهار کرد: امروز امنیت در حوزه انتخابیه به دغدغه ای مبدل شد که مردم هر کوی و برزن برای تامین آن دست نیاز به سوی مسئولان دراز و  آن را برای خود از نان شب واجب‌تر می‌دانند.وی ادامه داد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی، شاغلین در مدارس غیردولتی، شرایط داران آموزش و پرورش از متولیان امر استمداد می طلبیدند. عمل به منویات مقام معظم رهبری، مطالبه پرستاران و ساخت مصلی نماز جمعه و ساخت مسجد طلاب نیازمند اراده جدی مسئولان است.
 
این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به رییس جمهور، افزود: زمان تحقق عینی و عملی وعده های عملی دولت و پایبندی به میثاقی که با ملت بسته اید، فرارسیده است. مردم از وزراء، عمل انقلابی و جهادی می خواهند. وزرا بدانند در گذشته مردم با سلام و صلوات از دولت ها استقبال و با آه و نفرین بدرقه کرده اند. به عنوان نماینده مردم علی رغم تلاش شبانه روزی شرمنده جوانان تحصیل کرده و والدین آنها هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۱۸:۱۱
فحش..... هم بدرقه راهتون هست.. (381474)
ف خ
Romania
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۰:۰۵
آقای نماینده به جای آیه یاس خواندن برای مردم بدانید در همه جای این عالم وقتی نظامی نمی تواند مشکلات مردم را حل کند کنار میرود تا آنان که می توانند بر سر کار بیایند الا در ایران که عده ای ناتوان با کمک شورای نگهبان می ایند به زندگی مردم گند میزنند می روند وهیچ کس هم پاسخگو نیست. (381485)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۰:۰۸
بشین بابابا حال نداری (381486)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۲۰:۱۵
این بیانیه خواندن فقط کار کرد تبلیغاتی وشعاری دارد خود ایشان هم گفته فریادش به جایی نمیرسد اقای رییسی میاید وعده تورم ۱۶ درصد ورشد ۸ درصد میدهد واقای عبده میگوید امکان ندارد رییسی از اقتصاد وسیاست چیزی نمی داند اما وزرا ومعاونان دانا توانا هم ندارد این ره به ترکستان است (381487)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها