به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۱۵۶۷۱

تاخت و تاز ارزهای دیجیتال

تاخت و تاز ارزهای دیجیتال
گروه اقتصادی: یک مدیرعامل حوزه ارز دیجیتال به یکی از ثروتمندترین افراد روی زمین تبدیل شده است. بر اساس محاسبات جدید از شاخص میلیاردرهای بلومبرگ که دوشنبه منتشر شد، «چانگ‌پنگ ژائو» (CZ) موسس و مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال بایننس، با ثروت خالص دست‌کم ۹۶ میلیارد دلار به جمع میلیاردرهای برتر جهان پیوست.

ثروت پیش‌بینی‌شده ژائو اکنون با لری الیسون، بنیانگذار اوراکل رقابت می‌کند و از ثروت موکش آمبانی، سرمایه‌دار هندی که دارایی‌های او نیز در دو سال گذشته افزایش یافته است، پیشی می‌گیرد.صعود این کارآفرین چینی - کانادایی نمادی از خلق سریع ثروت در دنیای پرشتاب ارزهای دیجیتال است.

سال گذشته، با افزایش ارزش سکه‌های مجازی، سایر بنیان‌گذاران ارزهای دیجیتال نیز از دستاوردهای بزرگی برخوردار شدند و ویتالیک بوترین، خالق اتریوم و برایان آرمسترانگ، بنیانگذار کوین‌بیس، هر دو به جمع میلیاردرها پیوستند.سام بنکمن - فرید، مدیرعامل FTX، یکی دیگر از صرافی‌های ارزهای دیجیتال که توسط بایننس حمایت می‌شود، روز سه‌شنبه به «مقدار بی‌سابقه‌ای از تولید ثروت که در چند سال گذشته در این صنعت رخ داده است» اشاره کرد.

فریدمن که خود یک میلیاردر جوان است، طی یک بحث مجازی در مجمع مالی آسیایی در هنگ‌کنگ گفت: «من فکر می‌کنم افراد زیادی هستند که سعی می‌کنند بفهمند با [آن] چه کنند.»در پستی در توئیتر، ژائو نیز به نظر می‌رسد که این تمایز را تصدیق کرده است. او نوشت: «نگران رتبه‌بندی نباشید. روی تعداد افرادی که می‌توانید کمک کنید، متمرکز شوید.»ژائو در توئیت دیگری در روز سه‌شنبه این موضوع را دنبال کرد و گفت: «نظر نامطلوب: به جای رتبه‌بندی ثروت، باید رتبه‌بندی تلاش‌های خیریه و بشردوستانه وجود داشته باشد.»
برچسب ها: رمز ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها