به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۳۱۵۶۹۱

اپل واچ پدر و پسری را از غرق‌شدن نجات داد

اپل واچ پدر و پسری را از غرق‌شدن نجات داد
گروه حوادث: یک پدر و پسر انگلیسی پس از قرار گرفتن در موقعیت غرق شدن قایقشان در آب‌های جیلونگ، توسط اپل واچ از غرق شدن نجات یافتند. اندرو و چارلی تلبرن که با کشتی از Leopold در Geelong به قصد کمپینگ در پورتارلینگتون حرکت کردند، پس از تلاش برای پارو زدن از قابلیت موقعیت یاب و اطلاع رسانی اپل واچ خود برای نجات جان خود بهره بردند.

تلبرن درباره تجربه غرق شدن در دریا توضیح داد: "نکته قابل توجه این بود که ما در آب برای جلوگیری از غرق شدن به سرعت پارو می زدیم، اما طی زمان طولانی این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت و آب به سطح بالایی از قایق ما رسیده بود".

وقتی که آب در قایق بالا آمد، تلبرن موفق شد همسرش و همچنین تیم امدادرسانی را در مورد وضعیت خود و پسرش از طریق اپل واچ آگاه کند. به گفته تیم امدادرسانی، هلیکوپتر نجات، قایق را به سختی از میان مه غلیظ مشاهده کرده بود؛ با این حال ساعت به راحتی توانست مختصات این پدر و پسر را به قایق‌های نجات بدهد.

تلبرن در آخر از امدادگران تشکر کرد و گفت که اگر او و پسرش جلیقه نجات نمی‌پوشیدند و اپل واچ برای موقعیت یابی و اطلاع رسانی در دسترس نبود، احتمال داشت برای روایت این داستان زنده نباشند.
برچسب ها: اپل واچ غریق نجات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها