به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۳۱۵۷۰۰

با انصراف PSG، لیگ برتر مقصد بعدی دمبله

گروه ورزشی: پی اس جی دیگر تمایلی برای جذب عثمان دمبله ندارد و ستاره فرانسوی بارسا اگر تمدید نکند، راهی لیگ برتر خواهد شد.
با انصراف PSG، لیگ برتر مقصد بعدی دمبله
از زمان انتقال عثمان دمبله به بارسلونا در تابستان 2017، او نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که در چند وقت اخیر شایعات زیادی را در مورد جدایی این بازیکن به وجود آورد اما نهایتا بعد از انتخاب ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسلونا او تأکید کرد که خواهان ماندن دمبله در این تیم است.
 
 

 
 
در هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد آینده دمبله شنیده شده است. در مقطعی گفته شد او با تمدید موافقت کرده ولی با پایان سال 2021 او روی موضع خود ماند و حاضر به تمدید نشد تا اکنون به لحاظ قانونی مشکلی برای مذاکره با باشگاه های دیگر نداشته باشد.
طبق ادعای رسانه های فرانسوی و اسپانیایی، مهمترین عامل تردید دمبله، دریافت پیشنهادی خوب از پی اس جی است. باشگاه پاریسی که می داند کیلیان امباپه در پایان فصل راهی رئال خواهد شد، روی دمبله به عنوان جانشین او حساب می کند و به موسی سیسوکو ایجنت دمبله نیز پیشنهاد کمیسیون بسیار خوبی داده است. 
 
 

 
 
گویا سیسوکو در تماس دائم با سران پی اس جی است و تا به اینجا توانسته عثمان دمبله را از تمدید با بارسلونا دور کند.
در اوج شایعات و گمانه زنی ها در مورد آینده دمبله، امروز نشریه اکیپ خبر از انصراف پی اس جی از جذب دمبله داد. مسئولان باشگاه پی اس جی پس از چند روز تعمق و بررسی همه جوانب به این نتیجه رسیده اند که جذب دمبله نمی تواند اقدامی معقول و منطقی باشد و بهتر است روی یک مهاجم بزرگ  دیگر سرمایه گذاری کنند.
این نشریه فرانسوی از تمایل دمبله برای بازی در لیگ برتر و مشخصا باشگاه چلسی خبر داده است. دمبله زمانی زیر نظر توماس توخل(سرمربی چلسی) در دورتموند کار می کرد و دوست دارد بار دیگر برای این مربی آلمانی بازی کند.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها