به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۳۱۵۷۲۲

درگذشت یک روزنامه‌نگار بر اثر کرونا

درگذشت یک روزنامه‌نگار بر اثر کرونا
گروه فرهنگی: شاپور آقازاده ـ روزنامه نگار سابق روزنامه ایران ـ که بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود درگذشت.جلیل اکبری صحت از همکاران سابق شاپور آقازاده در روزنامه ایران درگذشت این روزنامه نگار را تایید کرد.

این منتقد و روزنامه نگار گفت: طبق گفته های محمد آقازاده (برادر مرحوم شاپور آقازاده) ایشان به کرونا مبتلا شده بود و پس از بستری شدن در بیمارستان سینا، دچار حمله قلبی می شود.اکبری صحت به حرف هایش چنین اضافه کرد: در طول مدتی که آقای آقازاده در بیمارستان بستری بودند، خانواده ایشان از مساعدت و تلاش پرسنل بیمارستان سینا اظهار رضایت می‌کردند و امیدوار بودند شرایط ایشان مساعد شود و رو به بهبود رود، اما متاسفانه امروز (سه شنبه) بر اثر کرونا درگذشت.

او درباره ی سابقه روزنامه نگاری شاپور آقازاده در عرصه مطبوعات یادآور شد: ایشان همکار ما در روزنامه ایران در سرویس «آئینه» بودند و از اوایل انتشار روزنامه تا آغاز دوره مدیریت عبدالرسول وصال همکار روزنامه ایران و عضو انجمن صنفی روزنامه نگاران بود. محمد آقازاده برادرشان هم دبیر گروه آئینه بودند. البته شاهپور آقازاده در سالهای اخیر چندان فعالیت مطبوعاتی نداشت و مشغول فعالیت در کارهای اجتماعی و خیریه بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: شاپور آقازاده
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها