به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۱۵۷۴۸

خرید لژیونر مطرح توسط گل‌محمدی در نیم فصل؟

خرید لژیونر مطرح توسط گل‌محمدی در نیم فصل؟
گروه ورزشی: پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر تایید شد و باشگاه پرسپولیس قصد دارد با خارج کردن نام این بازیکن از فهرست نیم فصل دوم، بازیکن جدیدی را به لیست خود اضافه کند.مصدومیت آل کثیر در بازی با پدیده کار دست این بازیکن داد و او ادامه فصل را از دست داد.
 
این خبر را دکتر حقیقت، پزشک باشگاه پرسپولیس نیز تایید کرده است: «با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پارگی رباط صلیبی می‌شود. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و تلاش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم. با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می‌شود این بازیکن دوری شش‌ماهه از میادین را تجربه خواهد کرد.»

به این ترتیب احتمال خروج نام این بازیکن از لیست نیم فصل دوم پرسپولیس بسیار زیاد است و مسئولان این باشگاه نام آل کثیر را از فهرست خود خارج کرده و بازیکن جدیدی را به خدمت خواهند گرفت.در این میان اخباری به گوش رسید مبنی براینکه علی علیپور گزینه اول یحیی گل محمدی و پرسپولیسی‌ها برای جانشینی عیسی آل کثیر است.

درحالی این صحبت مطرح می شود که آقای گل سابق لیگ برتر و پرسپولیس با ماریتیمو قرارداد داشته و بعید است باشگاه پرتغالی رضایتنامه او را برای بازگشت به ایران و پرسپولیس امضا کند.این روزها علی علیپور هم شرایط خوبی در تیمش داشته و تبدیل به یکی از بازیکنان فیکس ماریتیمو شده است.

برهمین اساس به نظر می رسد یحیی گل محمدی باید فکر دیگری برای جایگزین عیسی آل کثیر داشته باشد.
علی علیپور پس از حدود ۶ سال بازی در پرسپولیس به لیگ پرتغال و باشگاه ماریتیو رفت تا بتواند همچون دوست صمیمی‌اش مهدی طارمی به تیم بزرگ تر یا لیگی معتبرتر برود.او پس از حضور سرمربی جدید در ماریتیمو دراین تیم جایگاه ثابتی پیدا کرده و بعید است بتواند در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران به پرسپولیس کمک کند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: پرسپولیس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها