به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۱۵۷۶۰

یک زونکن سند علیه خاتمی

یک زونکن سند علیه خاتمی
گروه سیاسی: روزنامه کیهان اظهارات حسین شریعتمداری در نشست مدیران رسانه‌ها با رئیس سازمان بسیج را منتشر کرده است.
مدیر مسئول کیهان در این نشست از ماجرای تاسف‌آور هواپیمای ساقط شده اوکراینی یاد کرد و این ماجرا را با حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران بر فراز خلیج‌فارس مقایسه کرد و گفت؛ در گزارش پنتاگون آمده است که ویلیام راجرز فرمانده ناو وینسنس باید می‌دانست که ایرباس ایران در کریدور تجاری پرواز می‌کند و فرماندهان دو ناو دیگری که در منطقه حضور داشتند به او اطلاع داده بودند و حتی تاکید کرده بودند که پالس‌های ارسالی برای ایرباس برای هواپیما‌های تجاری قابل دریافت نیستند، ولی علی‌رغم این هشدار‌ها فرمانده ناو وینسنس به ایرباس ایران شلیک کرد و ۲۹۹ مسافر آن را قتل عام کرد.
گزارش پنتاگون نشان می‌دهد که اقدام ناو وینسنس از روی اشتباه یا بی‌خبری نبوده است، ولی به فرمانده راجرز نشان شجاعت دادند. اما در این سو وقتی به هواپیمای اوکراینی شلیک شد، ابتدا تصور می‌رفت که کار آمریکا در واکنش حمله موشکی سپاه به عین‌الاسد است، ولی بلافاصله پس از آنکه معلوم شد این حمله به اشتباه از سوی پدافند خودی صورت گرفته است، سردار حاجی‌زاده که در غرب کشور بود به این اشتباه اعتراف کرد و سردار سلامی فرمانده سپاه در جلسه علنی مجلس حضور یافت و با تواضع از اشتباه صورت گرفته یاد کرد و آنچنان متاسف و متاثر بود که آشکارا گریست؛ و مسئولان مربوطه مورد بازخواست قرار گرفته و حتی بازداشت شدند.
شریعتمداری ادامه داد؛ بی‌تردید فاجعه هواپیمای اوکراینی قلب همه را به درد آورده است، ولی نکته مورد نظر بنده از یکسو مقایسه دو رخداد یاد شده است. در آمریکا به فرمانده ناو که اقدامش عمد و یا حداقل شبه‌عمد بوده است مدال می‌دهند و در اینجا فرمانده سپاه پوزش می‌خواهد و بر شهدای فاجعه می‌گرید و، اما سوی دیگر ماجرا برخورد برخی از رسانه‌های داخلی با این ماجراست.
فلان روزنامه عکس بزرگی از حادثه را با تصویری از جنازه قربانیان در صفحه اول خود چاپ می‌کند و طوری گزارش می‌دهد که انگار این هواپیما به عمد مورد حمله قرار گرفته است! و یا فلان سایت خبری این ادعا را پیش می‌کشد که از مسافران هواپیمای اوکراینی به عنوان سپر انسانی استفاده شده است! این دیگر اختلاف سلیقه نیست، دروغ پراکنی به نفع دشمن است.
مدیر مسئول کیهان افزود: آقای خاتمی دو بار با جرج سوروس (سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی و پشتیبان و تامین‌کننده مالی فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸) ملاقات داشته است. ایشان از ما شکایت کرده که وانمود کند خبر کیهان بی‌اساس است، ولی شکایت خود را پیگیری نمی‌کند، چون می‌داند که ما یک زونکن سند مستحکم از این ملاقات داریم.
برچسب ها: سید محمد خاتمی

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۰:۵۳
ادم ...، فرار رو به جلو میکنه با پیش کشیدن نام خ ا ت م ی (381499)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۰:۵۵
هرچند از خاتمی خوشم نمیاد ولی شریعتمداری و روزنامه اش بزرگترین دروغ پرداز کشور هستند. (381500)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۲:۰۴
داش حسین میشه اون یه زونکن سند را بصورت یک ویژه نامه نوروزی (که همه روزنامه ها آخر هر سال انتشار میدن و شما تا حالا بیرون ندادی) توی یک تاریخ مشخص مثلا 20 اسفند همین سال انتشار بدی و اگر قیمتش را بزاری مثلا 100 هزار تومن مطمئن باش همه میخرنش! مطمئن باش! (381506)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۲:۵۳
کشتن ۱۷۶ انسان بیگناه حتی اگر ثابت شود عمدی نبوده گناه نا بخشودنی است وبرکناری واستعفای عوامل ان حداقل انتظاری است که افکار عمومی دارند حتی یک نفر از خانواده قربانیان را قانع نکردید با فرافکنی به مسایل بی ربط مانند جورج سورس وخاتمی این لکه ننگین را نمیتوانید از دامن خود پاک کنید (381509)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۷
ای شریتمداری دروغگو . اگه حتی یک برگ سند بر علیه سید عزیز داشتین باهاش تابلو درست میکردی
ای کذاب (381515)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۳:۴۱
مگه دیدار با سوروس جرمه ...شخصیتهای برجسته زیادی در جهان با او ملاقت کردن.هیچ مشکلی هم نیست .

ای ای ای ...شریعتمداری متوهم.
خجالت بکش.
حمایتهای تو از اختلاس گران و دشمنان ملت جرم بزرگی است که روزی باید پاسخگو باشی....به وقتش (381516)
۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۱۳:۴۲
عبدالرضا داوری(دکتر حیدری) که گفت این خبرو خودش ساخته (381517)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها