کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کار گل‌محمدی برای نیم‌فصل سخت شد

مهر , 22 دی 1400 ساعت 12:13


گروه ورزشی: استعفای سرپرست باشگاه پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی هم تکلیف خود را برای ایجاد تغییر در لیست سرخپوشان در نقل و انتقالات زمستانی نداند.تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای شروع نقل و انتقالات زمستانی آماده می‌کند که مجید صدری سرپرست این باشگاه از پست خود استعفا داد تا قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در پایان دور رفت بازی‌های فصل جاری بار دیگر با مشکلات مدیریتی دست و پنجه نرم کند.
 

جعفر سمیعی مدیرعامل پیشین پرسپولیس در روزهای ابتدایی بیست و یکمین دوره لیگ برتر از این باشگاه رفت تا پر التهاب ترین روزها را برای تیمی که به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا راه پیدا کرده بود به وجود بیاورد. حالا مجید صدری نیز چند روز مانده به شروع نقل و انتقالات زمستانی پس از حذف این باشگاه از سوی AFC برای حضور در ACL۲۰۲۲ تصمیم مشابهی گرفت تا از این تیم جدا شود.

حالا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که تصمیم داشت لیست بازیکنان خود را در تعطیلات زمستانی دست خوش تغییرات فراوان کند باید منتظر تعیین تکلیف این موضوع شود.او که پنج الی ۶ بازیکن را برای حضور در پرسپولیس زیر نظر داشت با نارضایتی تعدادی از نیمکت‌نشینان خود نیز روبرو شد تا پرسپولیس را ترک کنند اما مصدومیت عیسی آل کثیر بار دیگر گل محمدی را برای جابجایی بازیکنان خود با چالش روبرو کرد.

سرمربی پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جذب دو مهاجم، دو هافبک دفاعی و یک مدافع راست را گرفته است اما نمی‌داند لیست جذب و مازاد خود را باید به کدام مدیر مسئول تیم بدهد تا او پیگیر موضوع شود.زمستان سرد پرسپولیس در حالی شروع شد که این باشگاه هنوز موفق به پرداخت طلب ۹۶ هزار دلاری کریستین اوساگونا و ۸۳ هزار دلاری آنتونی استوکس نشده است تا احتمال محکومیت دوباره از سوی فیفا وجود داشته باشد.


کد مطلب: 315790

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315790/کار-گل-محمدی-نیم-فصل-سخت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir