کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هیات‌مدیره جدید پرسپولیس انتخاب شد؟

مهر , 22 دی 1400 ساعت 12:14


گروه ورزشی: اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی بزودی معرفی خواهند شد که وزارت ورزش نفرات تازه‌ای را به این جمع اضافه خواهد کرد و از هیات مدیره قبلی فردی در باشگاه نخواهد ماند.با وجود اینکه مجید صدری تلاش زیادی کرد تا بتواند به عنوان مدیرعامل به فعالیتش در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد اما وزیر ورزش گزینه‌های دیگری را مد نظر داشت و حاضر نشد حکم سرپرستی صدری را به مدیرعاملی تبدیل کند تا وی از مسئولیتش کناره‌گیری کند.
 

البته طبیعی بود که با تغییر دولت نفراتی که از گذشته مسئولیت‌های مهمی را داشتند با خواست دولت جدید تغییر کنند که مجید صدری هم یکی از همین نفرات بود و با وجود اصراری که برای ماندن در پرسپولیس داشت اما در نهایت ناچار به استعفا شد تا فضا برای انتخاب نفرات جدید باز شود.

پس از اتفاقات اخیر و صادر نشدن حکم مدیرعاملی برای مجید صدری، وی حاضر نشده است به درخواست اعضای هیات مدیره چند روز دیگر مسئولیتش در باشگاه را ادامه دهد تا نفرات جدید معرفی شوند. به همین خاطر استعفای غافلگیرکننده او وزارت ورزش را با چالش جدیدی مواجه کرده است.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان البته اعضای جدید هیات مدیره باشگاه را انتخاب کرده و بزودی اسامی آنها اعلام خواهد شد.  از جمع اعضای هیات مدیره قبلی باشگاه پرسپولیس هیچکدام حاضر به ادامه همکاری نیستند و از مسئولیت خود کنار خواهند رفت. البته علی رغبتی و محمد علیپور که از دوستان نزدیک حمید سجادی نیز به شمار می‌روند با وجود اصرار وزیر خودشان حاضر نشده‌اند در هیات مدیره بمانند.در بین اسامی که برای اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در نظر گرفته شده است یک پیشکسوت هم حضور خواهد داشت و سایر نفرات افرادی از حوزه‌های غیرورزشی خواهند بود.

در این میان مهمترین پرسش این است که چه کسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد شد؟ این پرسش در شرایطی مطرح می‌شود که حتی در زمان حضور مجید صدری بازهم افرادی به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه مطرح می‌شدند که هر کدام بنا بر دلایلی حضورشان منتفی شد.مهرعلی باران چشمه و رضا درویش دو گزینه‌ای بودند که بیشتر از نفرات نام شان به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح شد اما حضور درویش به طور کامل منتفی شد و باران چشمه هم اعلام کرد تمایلی برای قبول این مسئولیت ندارد!

به این ترتیب حمید سجادی برای انتخاب یک مدیر ورزشی با محدودیت‌هایی مواجه است و با توجه به انتخاب‌های غیرورزشی هم که در وزارت ورزش صورت گرفته است، به نظر می‌رسد مدیرعامل جدید پرسپولیس هم یکی از افراد خارج از حوزه ورزش خواهد بود.با این حال وضعیتی که پرپسولیس با آن دست به گریبان شده می‌طلبد که وزیر ورزش خیلی زود تصمیم نهایی در مورد انتخاب مدیرعامل و معرفی اعضای هیات مدیره را بگیرد تا این باشگاه با چالش جدیدی مواجه نشود.


کد مطلب: 315792

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315792/هیات-مدیره-جدید-پرسپولیس-انتخاب

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir