به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۳۱۵۸۰۲

تصمیم نهایی دمبله؛ حضور در بارسا تا آخرین روز!

گروه ورزشی: عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی بارسلونا، قصد ندارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا شود.
تصمیم نهایی دمبله؛ حضور در بارسا تا آخرین روز!
 قرارداد دمبله با بارسا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکراتی که بین دو طرف صورت گرفته هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده است.
درخواست‌های مطرح شده از سوی این بازیکن و موسی سیسوکو، مدیربرنامه او، باعث شده که مدیران بارسا به این نتیجه برسند که آینده این بازیکن در نوکمپ نخواهد بود.
این در حالی است که پیش از پایان سال گذشته میلادی، بارسا و دمبله در آستانه توافق قرار داشتند اما درخواست‌های غیرقابل قبول سیسوکو در زمینه پرداخت دستمزد باعث شد که شرایط تغییر کند.
همین موضوع باعث شد که مدیران باشگاه به دنبال مشتری باشند و سعی کنند این مهاجم فرانسوی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به فروش برسانند.
 

 
آنها برای خرید این بازیکن هزینه هنگفتی انجام داده‌اند و ترجیح می‌دهند که او را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از دست ندهند.
از سوی دیگر فروش دمبله می‌تواند روی شرایط مالی آنها نیز تاثیرگذار باشد و در صورت انجام خریدهای دیگر در پنجره زمستانی، کار ثبت قرارداد را با توجه به سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا آسان کند.
اما کادناسر مدعی شده که مدیربرنامه دمبله با مدیران بارسا تماس گرفته و اعلام کرده موکلش تصمیمی برای جدایی از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ندارد و می‌خواهد تا آخرین روز قراردادش به حضور در این تیم ادامه دهد.
کادناسر معتقد است که این بازیکن می‌خواهد مبلغ پرداختی به عنوان پاداش امضای قرارداد با باشگاه جدیدش را شخصا دریافت کند و حاضر به از دست دادن چنین مبلغی نیست.
با این حال به نظر می‌رسد که سیسوکو هنوز به ادامه مذاکرات با بارسا هم امیدوار است و سعی می‌کند بر سر شرایط مدنظرش با مدیران این تیم به توافق برسد.
برچسب ها: عثمان دمبله
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها