به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۱۵۸۰۵
عموری؛ شاید 12 بهمن در تهران

بازگشت امیدوارکننده مرد سال آسیا

گروه ورزشی: عمر عبدالرحمن بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2016 پس از پشت سر گذاشتن چندین مصدومیت، با گل به ترکیب شباب الاهلی بازگشت.
بازگشت امیدوارکننده مرد سال آسیا
 عمر عبدالرحمن که طی سال های گذشته و پس از جدایی از العین هرگز نتوانست درخشش گذشته خود را تکرار کند، این روزها پس از بازگشت از مصدومیت های شدید و طولانی مدت، در ترکیب شباب الاهلی خوش درخشیده و همگان را به بازگشت دوباره به اوج امیدوار کرده است.
بهترین بازیکن فوتبال آسیا در سال 2016 که پس از جدایی از العین راهی الهلال شد، پس از مصدومیت در این تیم و انجام تنها 6 بازی برای این تیم، دچار مصدومیت شدید پارگی رباط صلیبی شد و پس از فسخ قرارداد با سعودی ها، به همراه الجزیره به فوتبال بازگشت.
دوران حضور این بازیکن در الجزیره نیز کوتاه بود و او پس از انجام 21 بازی برای این تیم، به دلیل مصدومیت های پیاپی و طولانی مدت جدا شد و به شباب الاهلی پیوست. او چندی پیش و در چارچوب هفته دهم ادنوک لیگ در دیدار برابر النصر به میادین بازگشت و مقابل عجمان نیز پایش به گلزنی باز شد.
 

 

 
اما مصدومیت دوباره عمر عبدالرحمن برابر الظفره و تعویض در دقیقه 13 باعث نگرانی هایی درخصوص دوری دوباره او از میدان شد اما این بار آسیب دیدگی او جدی نبود و این بازیکن شب گذشته و در تقابل برابر خورفکان به میادین بازگشت و حتی موفق به گلزنی نیز شد.
در دقیقه 26 این مسابقه و روی پاس خوبی که به عمر عبدالرحمن رسید، او از اشتباه عبدالله یوسف سنگربان خورفکان نهایت استفاده را برد و دروازه این تیم را باز کرد تا دومین گل خود با پیراهن شباب الاهلی را نیز وارد دروازه رقبا کند. در پایان نیز تیم قایدی و نوراللهی در روزی که این دو بازیکن ایرانی را به همراه نداشت، موفق شد با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیده و به رتبه سوم جدول رده بندی بازگردد.
 

 

 
روز گذشته فهرست نفرات منتخب برت فان مارویک برای دو دیدار برابر سوریه و ایران از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اعلام شد که نامی از عمر عبدالرحمن در فهرست نفرات دعوت شده دیده نشد. ممکن است درصورت ادامه درخشش این بازیکن در دیدار برابر الشارجه از مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری، باعث تغییر نظر سرمربی تیم ملی امارات شده و عموری در دیدار 12 بهمن برابر ایران در استادیوم آزادی به میدان برود.
برچسب ها: تیم ملی امارات
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها