به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۳۱۵۸۲۱

دستگیری 2 سارق با 100 فقره سرقت

دستگیری 2 سارق با 100 فقره سرقت
گروه حوادث: سرپرست انتظامی رفسنجان از دستگیری 2 سارق و یک مالخر با کشف بیش از 100 فقره سرقت سیم و تجهیزات برق رسانی در این شهرستان خبر داد.به گزارش ایسنا سرهنگ محمدجواد آرامون بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل های برق شبکه توزیع نیرو در نقاط مختلف شهر رفسنجان و مناطق روستایی، ماموران پلیس آگاهی با بررسی میدانی محل وقوع سرقت ها و پیجویی های بعدی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار قرار دادند.
 
وی افزود: در این راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ هایی در رابطه با دست داشتن یک متهم سابقه دار در بسیاری از این سرقت ها دست پیدا کرده و با زیر نظر گرفتن چند روزه این متهم و پس از اطمینان از حضور این فرد در صحنه های سرقت، این متهم را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه 2 همدست وی دستگیر کردند.

سرهنگ آرامون اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان بیش از یک تن انواع سیم و کابل برق، انواع کابل های فشار قوی روکش دار، موتورهای کشاورزی، کابل و قطعات داخلی ترانس برق، چند دستگاه ترانس برق و انواع فیوز مربوط به تابلوهای برق فشار قوی کشف و در بازجویی های بعدی مشخص شد این سارقان که یکی از آن ها مالخر اموال مسروقه است بیش از 100 فقره سرقت تجهیزات برق رسانی را در شهر رفسنجان و روستاهای اطراف انجام داده اند.

 سرپرست انتظامی رفسنجان اظهار داشت: برخی از این اموال مسروقه با دعوت از نماینده اداره برق و دیگر مالباختگان تحویل آنان شد و این 2 سارق و یک مالخر نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
برچسب ها: سرقت حوادث
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها