به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۱۵۸۳۲

داستان توقیف هزاران میلیارد دلار در فرودگاه امام

داستان توقیف هزاران میلیارد دلار در فرودگاه امام
گروه اقتصادی: مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: پلیس فرودگاه بین‌المللی امام (ره) حین بازرسی از مسافران، ۹۵ هزار دلار آمریکایی قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.به گزارش ایرنا، احمد جعفری نسب روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه امام خمینی (ره) در حال عبور مسافران از دستگاه ایکس ری موفق به کشف این میزان دلار قاچاق شدند و در همان زمان فرد متخلف را بازداشت کردند.
 
وی با بیان اینکه براساس قانون فرد متخلف به پرداخت ۲ برابر ارزش برآورد شده ارز قاچاق محکوم شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر ضبط دلارهای قاچاق فرد متخلف به پرداخت ۴۲ میلیارد و ۶۳۹ میلیون ریال جریمه نقدی نیز محکوم شده است.این مسئول ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران در مبارزه با کالا و ارز قاچاق در جهت حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان های استان تهران برخورد می‌شود.

 جعفری نسب با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین دروازه ورود و خروج مسافران داخلی و خارجی کشور مطرح است، اضافه کرد: کار نظارت بر نحوه ورود و خروج ارز در این مکان کار بسیار سختی است که توسط نیروی انتظامی و بازرسان تعزیرات در حال انجام است.مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران افزود: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ری در جهت مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به اصناف، انبارها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند. شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.
برچسب ها: توقیف دلار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها