کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ملکه زیبایی ۴۱ ساله اردن آشنا شوید

22 دی 1400 ساعت 17:51


گوناگون: مراسم انتخاب ملکه زیبایی جهان از روز یکشنبه نهم ژانویه در لاس وگاس آغاز شد و تا ۱۵ ژانویه ادامه دارد.
 ۵۸ زن متاهل از سراسر جهان برای شرکت در این مسابقه گرد هم آمده‌اند. این مسابقه که از سال ۱۹۸۴ به این سو برگزار می‌شود، با هدف «تجلیل از منحصربه‌فرد بودن زنان متاهل»، خانواده‌ها و جوامع آنان، در اغلب کشورهای دنیا، از هند و روسیه گرفته تا آفریقای جنوبی و کره جنوبی برگزار می‌شود. پیش از برگزاری مسابقه، مردم در یک نظرسنجی عمومی به شرکت کنندگان مورد علاقه خود رای می‌دهند و به این ترتیب ۱۵ نفر برتر انتخاب می شوند.
ژاکلین استپ ۴۱ساله، بازیگر و مدل و فعال امور بشردوستانه، نماینده اردن در مراسم انتخاب  Mrs World یا ملکه زیبایی جهان است است. او بنیانگذار سازمان غیرانتفاعی «چارم» (کودکان جادویی‌اند - Children Are Magical) است که با هدف افزایش آگاهی درباره مسایل کودکان و فراهم کردن ابزارهای لازم برای کمک به آموزش جوانان محروم کار می‌کند. ژاکلین اصالتا اردنی است، اما در ایالات متحده بزرگ شده است. او مادر سه فرزند است و با اسکات استپ، هنرمند موسیقیدان، ازدواج کرده است.

او با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش گفت: «با تواضع، افتخار می‌کنم که نماینده زنان متاهل اردن در مسابقه پیش رو هستم. والدین من در اردن به دنیا آمدند و بزرگ شدند. من برای به دست آوردن موقعیت زنی که اکنون هستم، تغییرات بسیار زیادی از سر گذرانده‌ام.» 
او همچنین گفت که این مسابقه تجربه‌ای است که زندگی را تغییر می‌دهد، چرا که «زنانی که نماینده آن‌ها هستم نیروی مثبتی برای تغییرم بوده‌اند. من رویای آن‌ها را محقق می‌کنم.» باید گفت که ژاکلین در سال ۱۹۹۵ و ۲۰۰۱ تجربه شرکت در مراسم دختر شایسته فلوریدا را داشته و تا مقام نایب قهرمانی پیش رفته است . او سپس در سال ۲۰۰۸ به عنوان ملکه زیبایی فلوریدا انتخاب شد.
 


کد مطلب: 315845

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315845/ملکه-زیبایی-۴۱-ساله-اردن-آشنا-شوید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir