به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۱۵۸۴۶

چین از یک ویروس خطرناک جدید رونمایی کرد!

چین از یک ویروس خطرناک جدید رونمایی کرد!
گروه جامعه: یک ویروس جدید و خطرناک در شهر شیان چین شیوع پیدا کرده که باعث جاری شدن خون از چشم، گوش و بینی افراد مبتلا می‌شود.
به نوشته دیلی میل لندن، خبرنگار آمریکایی بن هارنول اعلام کرد که یک ویروس جدید در شیان چین ظاهر شده است. گزارش شده است که از گوش، چشم و بینی بیماران مبتلا به این ویروس خون جاری شده و شهر به طور کامل قرنطینه شده است. دکتر آمریکایی رابرت مالون؛ ویروس جدیدی که در چین ظاهر شده است، ویروس تب خونریزی دهنده شبیه ابولا است. ‌‎با توجه به اپیدمی جدید ویروس تب خونریزی دهنده در شیان چین، فرآیند ضدعفونی با شعله افکن در این شهر انجام می‌شود . مردم شهر گرسنه در قرنطینه شیان چین، برای زنده ماندن وسایل الکترونیکی خود را با غذا مبادله می‌کنند 13 میلیون سکنه شهر از 23 دسامبر تحت قوانین سختگیرانه قرنطینه هستند و حق ترک خانه برای تهیه غذا را نداشته و باید مقامات به درب خانه‌هایشان غذا ببرند. امروز اعلام شد شهر 1.2 میلیونی یوژو نیز به دلیل دیده شدن 3 مورد کرونا، به طور کامل قرنطینه شده است.
برچسب ها: ویروس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۲۲:۳۴
هواپیمایی ماهان چرا بیکار نشسته؟؟!!!
سریع فوری و انقلابی بره این ویروس رو بیاره ایران (381544)
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۰۹:۰۵
"دکتر آمریکایی رابرت مالون؛ ویروس جدیدی که در چین ظاهر شده است، ویروس تب خونریزی دهنده شبیه ابولا است." (381552)
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۰۹:۲۶
عکس سالاد گذاشتی؟ (381554)
۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ۱۰:۵۵
کمی تحقیق کنید بعد خبر بزنید. این دروغهای شاخدار چیه آخه؟!! (381559)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها