کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تب ال‌کلاسیکو؛ یازده مرد احتمالی آنچلوتی و ژاوی

22 دی 1400 ساعت 17:35

گروه ورزشی: ساعاتی دیگر در عربستان شاهد ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا بین رئال و بارسا خواهیم بود.


 رئال مادرید و بارسا امشب اولین بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برگزار خواهند کرد و برنده راهی فینال می شود تا با پیروز دیدار بیلبائو و اتلتیکو روبرو شود.
سوپرکاپ اسپانیا در عربستان به انجام خواهد رسید و این دومین ال کلاسیکویی است که در خارج از مرزهای اسپانیا برگزار می شود.
 

 
رئال مادرید تقریبا با تمام قوا به عربستان آمده و تنها گرت بیل و ماریانو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دنی کارواخال با بهبودی نسبی توانست وارد فهرست شود و تست کرونای لوکا یوویچ هم منفی شد تا او هم بتواند در سوپرکاپ حاضر باشد.
 

 
در بارسلونا اما شرایط متفاوت بود. آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و رونالد آرائوخو دیروز توانستند مجوز پزشکی برای حضور در ال کلاسیکو را دریافت کنند و پدری و فران تورس هم با منفی شدن تست شان روز گذشته وارد عربستان شدند. نام تورس هم به فهرست بارسا اضافه شد تا او مشکلی برای بازی برابر رئال نداشته باشد.

ترکیب احتمالی رئال:


 
تیبو کورتوا درون دروازه قرار می گیرد. زوج دفاع میانی نیز ادر میلیتائو و داوید آلابا خواهند بود. در سمت چپ فرلاند مندی بازی می کند ولی در سمت راست باید دید شرایط کارواخال تا ساعاتی قبل از بازی چگونه خواهد بود. این احتمال وجود دارد که لوکاس به جای او به میدان برود. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری روز گذشته خود به این مساله اشاره کرده بود.
در خط میانی مثلث کاسیمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ را شاهد خواهیم بود و مثلث تهاجمی رئال نیز کریم بنزما، وینیسیوس و مارکو آسنسیو هستند.
 
ترکیب احتمالی بارسلونا:
 

 

 
بدون شک مارک آندره تراشتگن دروازه بان اصلی بارسا خواهد بود. در خط دفاع جرارد پیکه و کلمنت لنگله کار را از ابتدا شروع می کنند. دفاع راست رونالد آرائوخو و دفاع چپ جوردی آلبا خواهند بود. در خط میانی مثلث بوسکتس، نیکو و گاوی بازی می کنند. بال راست دنی آلوز، بال چپ عثمان دمبله و مهاجم نوک نیز احتمالا فران تورس خواهد بود. 


کد مطلب: 315857

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315857/تب-ال-کلاسیکو-یازده-مرد-احتمالی-آنچلوتی-ژاوی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir