به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۳۱۵۸۹۳

تمرین جنگ چریکی ارتش آمریکا

تمرین جنگ چریکی ارتش آمریکا
گروه بین الملل: ارتش آمریکا یک مانور دو هفته‌ای را در برخی مناطق و جنگل‌های کارولینای شمالی به راه انداخته تا در آن به نیروهای ویژه‌ خود جنگ چریکی برای سرنگونی یک "دولت نامشروع" را آموزش دهد.
خبر این تمرینات پس از سالگرد حمله به کنگره آمریکا (شورش ۶ ژانویه) و هم‌زمان با اینکه وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد که دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، واحد جدید وزارت دادگستری را برای مقابله با تروریسم داخلی در پی حمله سال گذشته به ساختمان کنگره ایجاد می‌کند، منتشر شد.
این در حالی است که سوالاتی درخصوص زمانبندی این رویداد مطرح شده و برخی هم نگران این هستند که دولت بایدن در حال آماده شدن برای "شورش و قیام" در آمریکا است.
اگرچه برخی از کابران در توییتر نسبت به این موضوع واکنش منفی نشان دادند، اما این تمرینات چریکی که به‌عنوان "رابین سیج" شناخته می‌شود در واقع از سال ۱۹۷۰ هر چند ماه یکبار برگزار می‌شود.در طول آموزش "رابین سیج" سربازان جوان با سربازان باتجربه و ورزیده واحدهایی در سرتاسر پایگاه نظامی فورت برگ مواجه می‌شوند که هدف آن مقابله نیروهای چریکی آزادی با نیروهای مخالف است.

 
برچسب ها: آمریکا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها