به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۳۱۵۹۰۲

تاتنهام 0 - 1 چلسی؛ صعود مقتدرانه به فینال

گروه ورزشی: چلسی با ارائه یک بازی برتر موفق شد تاتنهام را مغلوب کرده و راهی فینال جام اتحادیه شود.
تاتنهام 0 - 1 چلسی؛ صعود مقتدرانه به فینال
چلسی که در مسابقه رفت و در استادیوم استمفوردبریج با دو گل تاتنهام را شکست داده بود، امشب نیز در همان دقایق ابتدایی به گل رسید و در ادامه با اداره جریان مسابقه 0-1 پیروز شد تا در فینال انتظار برنده جدال آرسنال و لیورپول باشد.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه 11 و روی پاس روملو لوکاکو فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه این بازیکن چندان محکم نبود و گولینی، دروازه بان جوان اسپرز توپ را دفع کرد.
 

 

 
اما در دقیقه 18 چلسی به گل اول این بازی دست یافت. ارسال کرنر دقیق از سوی میسون مونت در شلوغی محوطه جریمه با ضربه سر آنتونی رودیگر همراه شد مدافع آلمانی چلسی توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند.
 
دقایقی بعد این بار کالوم هودسون اودوی با حرکت از سمت چپ به داخل شانس خود را برای زدن گل دوم چلسی امتحان کرد، اما گولینی باز هم عکس العمل نشان داده و این ضربه را نیز دفع کرد.
 
در دقیقه 32 هوبرگ در گوشه محوطه جریمه چلسی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه او بعد از برخورد به یکی از مدافعان حریف با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد  و در نهایت چلسی با همان برتری 0-1 راهی رختکن شد.
 
چلسی نیمه دوم را نیز بهتر شروع کرد و خیلی زود می توانست دوباره روی ارسال کرنر و با ضربه سر آنتونی رودیگر به گل برسد، اما ضربه او این بار از بالای دروازه به بیرون رفت.
 
دقایقی بعد این بار تاتنهام فرصت خوبی برای به تساوی کشیدن بازی داشت، اما ضربه سر امرسون پالمیری دقیق نبود و در اختیار کپا آریزابالاگا قرار گرفت و این فرصت خوب نیز از دست رفت.
 
در ادامه چلسی به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و تاتنهام نیز توان خلق موقعیت روی دروازه این تیم را نداشت. در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با تکیه بر همان گل زودهنگام راهی فینال جام اتحادیه شد.
برچسب ها: چلسی تاتنهام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها