کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت دوباره نیازمند به ترکیب پورتیموننزه

23 دی 1400 ساعت 12:05

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد سنگربان جوان و ملی‌پوش فوتبال ایران امشب برای سومین‌بار فرصت بازی در تیم باشگاهی‌اش را به دست خواهد آورد.


 پیام نیازمند دروازه‌بان 26 ساله تیم ملی فوتبال ایران در آستانه از سرگیری اردوهای ملی، به نظر می‌رسد یکبار دیگر فرصت بازی برای تیم باشگاهی‌اش در پرتغال را خواهد داشت؛ نیازمند که تاکنون در دو بازی برای پورتیموننزه به میدان رفته و توانسته ستاره تیمش باشد، احتمالا امشب انتخاب اول پائولو سرجیو بنتو برای حضور در خط دروازه پورتیموننزه خواهد بود.
نیازمند اولین تجربه حضورش در درون دروازه پورتیموننزه را در راند سوم جام حذفی تجربه کرد، جایی که مقابل تیم دسته سومی اولیویرنس به میدان رفت و در ضربات پنالتی با درخشش خود مانع از شگفتی‌سازی تیم حریف شد و تیم خود را به جمع 32 تیم برتر رساند؛ سپس دومین تجربه پیام بازهم در جام حذفی بود و او در مقابل فامالیسائو در مرحله یک شانزدهم نهایی در ترکیب تیمش قرار گرفت و این‌بار هم در ضربات پنالتی ناجی پورتیموننزه شد.
شاگردان بنتو امشب در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف مافرا بروند؛ حریف لیگ یکی که توانسته با شگفتی‌سازی به جمع هشتم برتر برسد و حالا امشب کار دشواری مقابل یاران پیام نیازمند خواهد داشت. به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی پورتیموننزه امشب هم به سنگربان ایرانی خود اعتماد می‌کند و باید دید در سومین تجربه حضور در ترکیب پورتیموننزه، پیام نیازمند چه عملکردی را از خود نشان می‌دهد. 
تاکنون صعود توندلا، اسپورتینگ لیسبون و پورتو به جمع 4 تیم برتر جام حذفی مسجل شده و باید دید آیا یاران نیازمند می‌توانند مسافر مرحله نیمه‌نهایی شوند یا اسیر شگفتی‌سازی حریف جویای‌نام خود خواهند شد.


کد مطلب: 315924

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315924/بازگشت-دوباره-نیازمند-ترکیب-پورتیموننزه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir