{LINKS_AD_DOC_BOX}']['prms'] = 'doc'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['cache_html'] = '0'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['func'] = 'Get_Links_Content_Box'; $conf['{LINKS_AD_GENERAL_BOX}']['prms'] = 'general'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_expired'] = 0; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_modified'] = '1395-12-17 13:38:48'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['cache_html'] = '1'; $conf['{GET_MAIN_LAST_COMMENT}']['func'] = 'Get_Main_Block_Child9'; ?> ژان کارلوس و استقلال، تکذیب پیشنهاد نجومی - بهار نیوز
 
به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۱۵۹۲۶
نائوچیکو: 450 هزار دلار؟ صحت ندارد

ژان کارلوس و استقلال، تکذیب پیشنهاد نجومی

گروه ورزشی: رئیس باشگاه نائوچیکو برزیل خبر پیشنهاد 450 هزار دلاری برای انتقال قرضی و 6 ماه ژان کارلوس به استقلال را تکذیب کرد.
ژان کارلوس و استقلال، تکذیب پیشنهاد نجومی
فرهاد مجیدی چندباری در نشست های خبری خود اعلام کرد که در پی جذب یک بازیکن خارجی در پست هافبک است. طی ماه های گذشته اسامی زیادی به استقلال لینک شده اند ولی اخبار علاقه مجیدی به جذب ژان کارلوس ویسنته هافبک تیم نائوچیکو برزیل که تأثیرگذارترین بازیکن فصل قبل سری بی برزیل نیز شد، این روزها بیش از پیش به گوش می رسد.
 
چند ماه پیش بود که وب سایت معروف برزیلی ge.globo از رد شدن پیشنهاد استقلال توسط ژان کارلوس خبر داده بود اما پس از آن رسانه های برزیلی چندباری از احتمال ارسال پیشنهاد دوم آبی های پایتخت برای جذب این بازیکن خبر دادند. مسئله ای که براساس سایر بازیکنانی که به استقلال لینک شده اند، توسط مدیران این باشگاه تکذیب نشد.
 

 
اما روز گذشته بود که خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه نائوچیکو نظر خود را درخصوص انتقال ژان کارلوس به استقلال اعلام کرده است. در این خبر آمده بود که تیم برزیلی حاضر است در ازای دریافت 450 هزار دلار و به مدت 6 ماه، این هافبک توانمند را به آبی های پایتخت واگذار کند.
 
با توجه به قیمت ارز و اینکه استقلال می بایست دستمزد این بازیکن را نیز پرداخت می کرد، در نتیجه این انتقال منطقی و به صرفه نبود و این مسئله سبب شد تا خبرنگار ورزش سه برای راستی آزمایی خبر منتشره از خبرنگاران خارجی کمک بگیرد.
 

 
ژوائو دی آندراده نتو خبرنگار حوزه سری بی برزیل و فعال در وب سایت ge.globo که نخستین بار خبر پیشنهاد استقلال به ژان کارلوس را منتشر کرد، پاسخگوی سوالات خبرنگار ورزش سه بود. او درباره اینکه آیا باشگاه نائوچیکو جهت انتقال این هافبک برزیلی درخواست رقم 450 هزار دلار داشته است با دیوگنس براگا رئیس این باشگاه تماس گرفت و این مسئله را تکذیب کرد.
 
این خبرنگار در گفتگو با "ورزش سه" گفت: نائوچیکو چند ماه پیش یک پیشنهاد انتقال قرضی از استقلال دریافت کرد ولی آن را نپذیرفت. من با رئیس باشگاه صحبت کردم که او این اطلاعات را تکذیب کرد. او گفت که نائوچیکو به دنبال این موضوع نیست و او برای آزادی ژان کارلوس مبلغی نیز درخواست نکرده است.
 
دی آندراده در رابطه با انتشار خبر پیشنهاد 450 هزار دلاری نائوچیکو برای یک انتقال قرضی و 6 ماهه گفت: اخباری که در این رابطه منتشر شده را برایم ارسال کردید و من آن را خواندم. اما اطلاعاتی که من از رئیس نائوچیکو دیوگنس براگا جمع آوری کرده ام، همان است که گفتم. نائوچیکو هیچ درخواستی برای آزادی ژان نداشته و هنوز هیچ پیشنهاد دومی از استقلال دریافت نکرده است.
 
او در پایان گفت: باید صبر کنیم ببینیم در چند روز آینده در این رابطه خبری جدیدی منتشر می شود یا نه. اما در حال حاضر این اطلاعاتی است که من در دست دارم. نائوچیکو نه پیشنهاد جدیدی دریافت کرده و نه درخواست مالی برای آزادی ژان کارلوس داشته است.
 

دیوگنس براگا رئیس باشگاه نائوچیکو که به تازگی در انتخابات ریاست این باشگاه پیروز شد، خبر پیشنهاد دوم استقلال و یا درخواست 450 هزار دلاری برای انتقال قرضی ژان کارلوس را رد کرد.
 
چیزی که مشخص است، ژان کارلوس تا سال 2024 با نائوچیکو قرارداد دارد و بند فسخ آن نیز مبلغ بالایی است. به هر شکل باید تا زمان آغاز رسمی بازار نقل و انتقالات زمستانی ایران صبر کرد. فرهاد مجیدی درخواست جذب دو بازیکن خارجی را دارد و باید درد سرانجام چه بازیکنانی به استقلال می پیوندند.
 

این اولین تصویر از حضور ژان کارلوس در تمرینات پیش فصل نائوچیکو است. چند وقت دیگر فصل جدید لیگ برزیل آغاز می شود و البته او چند روزی است که تمرینات گروهی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها