به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۱۵۹۶۶

نویدکیا: تیم ما فقط 20 دقیقه خوب بازی کرد

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال سپاهان به این نکته اذعان کرد که تیمش فقط ۲۰ دقیقه مقابل آلومینیوم اراک خوب بازی کرده است.
نویدکیا: تیم ما فقط 20 دقیقه خوب بازی کرد
 محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: نیمه اول اصلاً بازی خوبی نبود و باد خیلی روی روند بازی تأثیرگذار بود. بیشتر توپ‌ها روی هوا بود و یک بازی فوق‌العاده معمولی با درگیری بسیار بالا و جنگ‌های وسط زمین را دیدیم. در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی، بازی فوق‌العاده ضعیفی بود، اما در نیمه دوم یک مقدار بهتر شد و دو تیم سعی کردند کمی بهتر بازی کنند.
وی ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم، به خصوص 20 دقیقه آخر بازی خوبی کرد، اما قبل از آن یک بازی معمولی بود. درست است که هر دو تیم چند موقعیت داشتند، اما به نظرم موقعیت‌هایی نبود که روی مسائل و کار تاکتیکی به دست آمده باشد.
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه موقعیت‌های به دست آمده در بازی تیمش مقابل آلومینیوم معمولی بوده است، تأکید کرد: این موقعیت‌ها روی برگشت‌ها بود که دو تیم چهار تا شوت زدند و ارسال داشتند و یک بازی خیلی معمولی بود. این جمله را بارها تکرار می‌کنم، چون واقعاً بازی ضعیفی بود و حداقل از طرف تیم خودم می‌گویم. موقعیت‌هایی هم در 20 دقیقه آخر داشتیم که می‌توانم در این دقایق از تیمم راضی باشم، اما از باقی بازی راضی نیستم.
نویدکیا با انتقاد از بازیکنان تیمش گفت: این را بازیکنان من، خودم و همکارانم باید بدانند که اگر کسی می‌خواهد در سپاهان بازی کند، باید جسور باشد و سپاهان فوتبالیست جسور می‌خواهد. اگر کسی بخواهد در سپاهان ترسو باشد یا منِ مربی با ترس و لرز تیمم را بچینم یا نفرات را تغییر بدهم، به جایی نخواهیم رسید. بازیکنانم باید فوق‌العاده جسورتر و نترس‌تر از این بازی می‌کردند، اما متأسفانه امروز این کار را انجام ندادند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بارها درباره نتایج گفتم که قبل از نتیجه برای من اهمیت دارد که بازیکنانم فوتبال خوبی انجام دهند. خیلی‌ها شاید از من انتقاد می‌کنند  اگر فوتبال خوب نتیجه نداشته باشد چه و من قبول می‌کنم، اما حتی اگر امروز تیمم برده بود، باز هم از نظر من یک فوتبال معمولی بود. از دید من، اینطور فوتبال‌ها به درد نمی‌خورد.
وی درباره اینکه سه بازیکن تیمش با دریافت کارت زرد دیدار هفته شانزدهم مقابل مس را از دست دادند و این تیم امید نورافکن، سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده را در اختیار نخواهد داشت، گفت: فرشاد محروم نیست، اما امید و سروش را نداریم. فوتبال همین است و می‌شود که یک روز بازیکنی نباشد یا حتی 5 بازیکن را از دست بدهید. فوتبال این نیست که اگر یک روز دو بازیکن را نداشته باشم، بخواهم غصه بخورم. این مسئله اصلاً برای من اهمیت ندارد و این دو بازیکن نیستند، دو بازیکن دیگر بازی می‌کنند و با این موضوعات مشکلی ندارم. بازهم تکرار می‌کنم از شکل فوتبال تیمم ناراضی هستم و به نظرم باید خیلی بهتر از این بازی می‌کردیم.
نویدکیا در خصوص اینکه آیا قبول دارد بازی جام حذفی این بازی را تحت تأثیر قرار داده بود و دو تیم محتاط بازی کردند، اظهار داشت: هم تیم ما و هم تیم آنها و حتی داوران رضایت داشتند که بازی صفر - صفر تمام شود و با آرامش به اتمام برسد که همه دنبال زندگی‌شان بروند تا بازی بعدی! این بیشتر از همه چیز من را اذیت می‌کند و بازهم تکرار می‌کنم که باید قوی‌تر و جسورتر بازی می‌کردیم. اگر نخواهیم جسور فوتبال بازی کنیم، با این مساوی‌ها به جایی نخواهیم رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها