کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمان گواردیولا؛ هر طور شده هالند را جذب کنید

23 دی 1400 ساعت 19:37

گروه ورزشی: پپ گواردیولا اطمینان دارد که ستاره بزرگ خط حمله فصل بعد تیمش کسی نمی تواند باشد جز ارلینگ هالند.


 در هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره مقصد احتمالی هالند در فصل آینده به گوش رسیده و از باشگاه‌های بسیاری نام برده شده است. پیش از این مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، مدعی شده بود که چهار باشگاه رئال مادرید، بارسلونا، منچسترسیتی و بایرن مونیخ شانس اصلی جذب این بازیکن به حساب می‌آیند.
بند فسخی در قرارداد این ستاره نروژی با بروسیا دورتموند وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با پرداخت 75 میلیون یورو از این تیم جدا شود.
 

 
هفته پیش روزنامه انگلیسی میرر روی جلد اولش مدعی شده که این بازیکن نروژی پیشنهاد سیتی و منچستریونایتد را رد کرده و انتخاب آینده او به طور قطع رئال مادرید خواهد بود.
همین موضوع باعث شده که منچستری ها از رقابت برای جذب این بازیکن کناره‌گیری کنند و در فکر ارائه پیشنهاد دیگری برای این بازیکن نباشند چون بازیکن شماره 9 دورتموند تصمیمش را برای بازی با پیراهن رئال گرفته است.
 

 
ساعاتی پیش اما آاس ادعا کرد پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در مورد خرید ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند کاملا مصمم است. او از مدیران باشگاه انگلیسی خواسته نهایت تلاش خود را برای خرید این بازیکن انجام دهند.
با این حال هالند خودش تصمیم دیگری دارد و به مدیر برنامه اش، مینو رایولا گفته مقدمات توافق با رئال مادرید را هر چه سریعتر فراهم کند. قدرت مالی منچسترسیتی به پشتوانه مالکان اماراتی می‌تواند سناریو را در این زمینه تغییر دهد چون رئال مادرید نمی‌تواند وارد رقابت مالی با باشگاه ثروتمند انگلیسی شود. 
باید دید در نهایت هالند فصل بعد را در چه تیمی توپ خواهد زد.


کد مطلب: 315983

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/315983/فرمان-گواردیولا-طور-شده-هالند-جذب-کنید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir