به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۶:۳۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۳۱۵۹۸۴

ماجرای سرقت ۱۳هزار دلاری از فروشنده دلار

ماجرای سرقت ۱۳هزار دلاری از فروشنده دلار
گروه جامعه: رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری راننده و سرنشین خودرویی که به بهانه خرید دلار به مال باخته مراجعه و از وی ۱۳ هزار دلار سرقت کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در میدان "فروسی" مشخص شد که متهمان به بهانه خرید ۱۳ هزار دلار به فروشنده گذری مراجعه و با دریافت دلار‌ها سوار بر خودرو شان شده و از محل گریخته اند.
وی با اشاره به اینکه مال باخته برای جلوگیری از فرار متهمان از خودرو آویزان شده بود و بر اثر تصادف و برخورد با زمین از نواحی مختلف مصدوم و به بیمارستان انتقال می‌یابد، افزود: در تحقیقات محلی از جغرافیایی محل جرم، خودروی سارقان شناسایی و در نهایت به دست آمد خودرو توسط مالک اصلی به صورت وکالتی فروخته شده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در چند عملیات پلیسی در نهایت متصرفان خودرو که به صورت امانی خودرو در اختیار داشتند، شناشایی و کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان در محله "تهران پارس"دستگیر کردند.
این مقام انتظامی به اعتراف متهمان به جرم ارتکابی اشاره کرد و افزود: کشف سایر جرائم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.
برچسب ها: سرقت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها