به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۳۱۵۹۹۴

نشانه‌های عاشقی در متولدین ماه‌های مختلف

نشانه‌های عاشقی در متولدین ماه‌های مختلف
گروه جامعه: نشانه های عاشق شدن در هر فردی متفاوت است. شما با توجه به ماه تولد می توانید علامت عاشقی را در خود یا دیگران تشخیص دهید.همه ما در نوع ابراز احساسات متفاوت عمل می کنیم و هیچ کدام مان مانند دیگری این کار را انجام نمی دهد. این موضوع تا حد زیادی به ماهی بستگی دارد که در آن متولد شده ایم. قصد داریم نشانه عاشقی متولدین ماه های مختلف و نوع ابراز علاقه شان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خودتان و دیگران را بهتر بشناسید.

فروردین
هنگامی که یک فروردین ماهی عاشق می شود؛ احساساتش مربوط به مکان یا جایی است که عاشقی در آن اتفاق افتاده است.‌ او خودش را باهوش ترین، عاقل ترین و با استعداد ترین می داند. خیلی خوب خودش را ارزیابی می‌ کند و خیلی دقت می کند و می خواهد ببیند که افراد دیگر چگونه به او ابراز علاقه می کنند.اگر شما فردی باشید که از یک فروردین‌ ماهی تعریف کنید، به او انگیزه می دهید و انرژی مثبت را به او منتقل می کنید. قطعا او نیز عاشق شما می شود و دوست دارد دوروبرتان باشد. خودش هم سعی می کند تا از شما تعریف و تمجید کند. پس بدانید زمانی که یک فروردین ماهی از شما تعریف و تمجید می کند، یعنی دوست تان دارد.

اردیبهشت
اردیبهشتی ها زمانی که عاشق می شوند، در احساساتشان خیلی قوی و شدید هستند. اردیبهشتی ها رابطه را خیلی جدی می گیرند و فرقی ندارد که این رابطه با همسر، دوستان یا اعضای خانواده باشد. احساسات شان به شدت قوی است‌.آن ها دوست دارند کار های رمانتیک انجام دهند و هر وقت وارد رابطه می‌ شوند، به دنبال یک رابطه بلندمدت هستند.‌ اگر یک اردیبهشت ماهی از شما خیلی محافظت کند و هزینه های زندگی تان را بپردازد، یعنی واقعاً عاشق شما شده و بدون شک عشقش بسیار عمیق است.

خرداد
خرداد ماهی ها اغلب کنجکاو هستند‌. انرژی بالایی دارند و گاهی اوقات خود خواه می شوند اما زمانی که عاشق می شوند؛ خودخواهی را کنار می‌ گذارند‌. تا حد زیادی به شما توجه می کنند. اگر شما شاد و خوشحال باشید، آن ها هم لذت می‌ برند‌. آن ها غذای مورد علاقه تان را برای شما درست می کنند. همیشه کنار شما می مانند‌. اگر بیمار باشید، حتما برایتان پرستاری می کنند. حتما با شما تماس می گیرند تا حالتان را بپرسند و شما برای آن ها به مرکز توجه و تمرکز تبدیل می شوید.

تیر
تیر ماهی ها بسیار با اعتماد بنفس هستند و از خودشان مطمئنند. آن ها دوست دارند نسبت به احساسات خود آگاهی داشته باشند و بعد اقدامی کنند. معمولاً در رابطه اولین نفری هستند که عشق خود را ابراز می‌ کنند.
یک تیر ماهی می‌ تواند با ذوق و شوق زیاد به حرف‌ های شما گوش دهد و بدون هیچ چشم داشتی در کنار شما باشد و کاری کند که احساس خاص بودن کنید و به شدت به شما احترام می گذارد. او مهم ترین انگیزه بخش شما در زندگی است. محبتِ خودش را از طرق مختلفی ابراز می‌ کند و احساسات بسیار قوی دارد.

مرداد
مرداد ماهی ها با اعتماد بنفس هستند. آن ها رفتار های کاملاً منحصر به فردی دارند. زمانی که عاشق می شوند، دوست دارند که بیشترین شرایط راحتی را برای طرف مقابل فراهم کنند. خودشان هم در ابراز عشق خیلی راحت عمل می کنند.‌ شاید به طور مستقیم به شما نگویند که دوستتان دارند اما با کارهایشان این موضوع را به شما نشان می دهند.‌ طوری رفتار نمی‌ کنند که شما خیال تان راحت شود و این گونه دوست دارند که شما هم برایشان تلاش کنید.

شهریور
شهریور ماهی ها محبت خود را قبل از شما نشان می دهند. به دنبال بهترین فرصت هستند که بگویند عاشق شما هستند. حتی اگر ساعت 2 نصف شب هم دلتنگ او شوید، خودش را به شما می رساند. او کتاب مورد علاقه تان را برایتان می خرد.زنان شهریور ماهی هم با حرکات خود نشان می‌ دهند که چقدر شما را دوست دارند.‌ معمولاً کار های عاشقانه انجام می‌ دهند‌ و خیلی شما را در آغوش می کشند و به شما تکیه می کنند. مدام دست تان را می گیرند و ارتباط فیزیکی نزدیکی با شما دارند.

مهر
مهر ماهی ها از همان دوران مدرسه دوست دارند که کار های رمانتیک انجام دهند. آن ها در نشان دادن احساسات شان خوب عمل می کنند؛ به شرطی که مطمئن شوند واقعا عاشق شده اند.‌ مهر ماهی ها تمام انرژی خود را روی این موضوع قرار می‌ دهند که در چشم شما جذاب به نظر برسند و در نتیجه اگر عاشق باشند، خیلی به خودشان می‌ رسند. به ظاهرِ خود اهمیت زیادی می ‌دهند و هر کاری را می کنند که در چشم شما دوست داشتنی تر باشند.

آبان
آبان ماهی ها کمی حساس هستند. اگر عاشق شوند، حتماً برای شما زمان می‌ گذارند. هر طور که شده نیازهای شما را برطرف می‌ کنند و معمولاً شما را اولویت قرار می دهند. دوست دارند طوری رفتار کنند که شما با آن ها احساس راحتی داشته باشید.شاید در ارتباط زناشویی کمی شما را دچار ابهام کنند اما به هر حال به خاطر ابراز احساساتی که دارند، با کارهایی مثل در آغوش گرفتن یا بوسه، می خواهند به شما نشان دهند که دوست تان دارند و از انجام این کار در بین عموم هم خجالت نمی کشند.

آذر
هنگامی که آذر ماهی ها عاشق شما باشند، همیشه پشتیبان تان هستند. همیشه با آغوش باز از شما استقبال می کنند. البته آن ها هیچ چیز را بیشتر از آزادی و رهایی خودشان دوست ندارند. اگر عاشق شوند و عشق شان واقعی باشد، آماده تعهد می‌ شوند اما دوست دارند که طرف مقابل به هیچ وجه آن ها را محدود نکند. آن ها به شدت در عشق و ابراز احساسات صادق هستند. اگر عاشق تان نباشند، خیلی واضح این را به شما می گویند.

دی
دی ماهی ها افراد درونگرایی هستند. برای شما زمان می گذارند. اعتماد شما را جلب می‌ کنند و هنگامی که عاشق می شوند، هر کار خوبی را برای شما انجام می دهند ‌. شاید خیلی اهل ابراز علاقه نباشند اما حتماً گرما و صمیمیت را در رابطه ایجاد می‌ کنند‌. آن ها معمولاً ژست های منحصر به فردی هنگام عاشق شدن دارند و شما می توانید از حرکات شان این موضوع را بفهمید‌. اعتماد به نفس خوبی برای نزدیک شدن به شما دارند و احتمالاً سر صحبت را با شما باز می کنند.

بهمن
بهمن ماهی ها تاحدی کم متوجه هستند‌. شاید خیلی شما را دوست داشته باشند اما ابراز علاقه خوبی به شما نمی کنند. در واقع ابراز علاقه و بیان عاشقی برای آن ها کار سختی هست. آن ها سعی می کنند از لحاظ فیزیکی به شما نزدیک شوند تا بفهمانند که دوست تان دارند. آن ها عاشق در آغوش گرفتن هستند. اگر عاشق شما باشند، حتماً با شما بازیگوشی می‌ کنند، نزدیک تان می نشینند و به دنبال فرصتی هستند که نگاه شان را به نگاه شما گره بزنند.

اسفند
اسفند ماهی ها از طریق رفتار، ژست‌ ها، حرکات و طرز فکرشان عشق خود را به شما ابراز می‌ کنند. از شما تعریف و تمجید و حمایت می کنند و هرگز از ابراز علاقه فیزیکی خجالت نمی‌ کشند. آن ها خیلی خلاق هستند. در شرایط مختلف شما را سوپرایز می‌ کنند. برایتان کار های هنری انجام می‌ دهند؛ حتی ممکن است برایتان شعر بگویند یا یک اثر هنری خلق کنند و می توان گفت که بهترین ابراز کننده عشق هستند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها