به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۳۱۵۹۹۵

همکاران سابقی که سایه هم را با تیر می‌زنند

همکاران سابقی که سایه هم را با تیر می‌زنند
گروه فرهنگی: همه ما در زندگی با آدم‌هایی برخورد کرده‌ایم که انگار اصطلاحا آبمان با هم در یک جوی نمی‌رود. این کنار نیامدن ممکن است دلایل متفاوتی داشه باشد از تفاوت فرهنگ و شخصیت گرفته تا رفتار نادرست و نامناسب یکی از طرفین.در این مقاله سراغ داستان ستاره‌هایی رفتیم که آبشان با هم در یک جوی نمی‌رود و این موضوع را پس از همکاری در یک فیلم یا سریال متوجه شدند.

سریال ۲۴ و کینه فردی پرینز جونیور نسبت به کیفِر سادرلند
ظاهرا این کینه و دشمنی ریشه در همکاری این دو در سریال ۲۴ دارد و جالب است بدانید فردی پرینز جونیور به همین دلیل و بعد از این همکاری تصمیم به استراحت و مدتی دوری از بازیگری گرفت. فردی احساسش نسبت به ستاره سریال ۲۴ را این‌گونه توضیح می‌دهد:"کیفر سادِرلند غیرحرفه‌ای‌ترین بازیگر در تمام دنیاست. "
این بازیگر این صحبت‌ها را در مصاحبه‌ای با بخش خبر شبکه ABC عنوان کرد و ادامه داد:"من حاضرم تمام این صحبت‌ها را جلوی کیفر هم بگویم و فکر می‌کنم تمام کسانی که تجربه همکاری با او را دارند هم این حرف‌ها را تایید می‌کنند. "

کار سیلوستر استالونه و ریچارد گِر به کتک‌کاری رسید
هرچند که این ماجرا برای مدت‌ها قبل است، اما بسیاری خبر عجیبِ اخراج استالونه و ریچارد گِر از سر صحنه فیلم The Lords of Flatbush به دلیل دعوای فیزیکی را به یاد می‌آورند. احتمالا اگر دلیل شروع دعوای این دو مرد بالغ را بدانید، خنده‌تان خواهد گرفت. ظاهرا این دو بازیگر سر صحنه همین فیلم درون یک ماشین تویوتا مشغول ناهار خوردن بودند که ریچارد گر سسِ خردل به شلوار استالونه می‌مالد و خب استالونه هم این حرکت را تحمل نمی‌کند.استالونه سال‌ها بعد در یک جلسه پرسش و پاسخ برای هواداران درباره آن اتفاق گفت:"قرارداد ریچارد به خاطر همان دعوا از طرف تهیه کننده لغو شد و هنوز که هنوز است ریچارد به خاطر همان اتفاق از ته قلبش از من بدش می‌آید. "

جولیا رابرتز و حس تنفر شدیدش نسبت به نیک نولت
این دو بازیگر یعنی جولیا رابرتز و نیک نولت ستاره‌های فیلم I Love Trouble محسوب می‌شدند و همه داستان‌ها هم از همان زمان آغاز شد. رابرتز همکارش در این فیلم را با لقب "به شدت نفرت‌انگیز" توصیف می‌کند و ظاهرا این تنفر از هر دو طرف در حدی بوده که کارگردان مجبور شده تمام صحنه‌های دو نفره این دو را با بدل و جدا‌گانه فیلم‌برداری کند.جولیا رابرتز درباره این ماجرا به نیویورک تایمز گفت:"نیک نولت به خاطر این جمله از من متنفر خواهد شد، اما به نظر من او حاضر است زحمت زیادی بکشد تا دیگران را از خودش بیزار کند. "

تنفر جئورج تاکِی از ویلیام شتنِر در خلال ساخت Star Trek
تاکِی در مصاحبه‌های مختلفی اظهار داشته که در سر صحنه این فیلم جز یک نفر بقیه را دوست خود می‌دانسته است و بعد‌ها قید حضور در Stat Trek V را زد به این دلیل که قرار بود شتنر کارگردانیش کند.داستان دشمنی این دو بازیگر دهه‌ها طول کشیده است و در طول این سال‌ها هر دوی آن‌ها در مصاحبه‌های مختلف و البته در کتاب‌های زندگی‌نامه‌شان از هم بدگویی کرده‌اند.در سال ۲۰۲۰ تاکی در بخش‌هایی از پادکستِ دیوید تِنِنت در این‌باره گفت:"برخی بازیگران در خلال ساختِ Star Trek این توهم را داشتند که این پروژه نه یک کار تیمی بلکه یک شوی یک نفره است و همین موضوع حساسیت‌ها و مشکلاتی را به وجود آورد. "

تامی لی جونز دیگر نمی‌توانست شوخی‌های جیم کری را تحمل کند
در سال ۱۹۹۵ کمپانی دی‌سی فیلم جدیدی از داستان‌های مصور بتمن را برای اکران به روی پرده سینما‌ها فرستاد با نام Batman Forever. در این سری نقش بتمن به ول کیلمر رسید و قرار شد تامی لی جونز و جیم کری هم نقش دو تا از دشمنان مشهور بتمن یعنی دوچهره و ریدلر را بازی کنند.در حین همین همکاری بوده که لی جونز خطاب به جیم کری احساسش را به این صورت بیان کرده است:"من از تو متنفرم، چون فکر می‌کنم توانایی کنترل کار‌های احمقانه‌ات را نداری. " جیم کری در برنامه هاوارد استِرن در ادامه همین بحث، خاطره‌ای از ملاقات تصادفی‌اش با لی جونز در یک رستوران را تعریف می‌کند:"به محض اینکه به سمتِ میزش رفتم مشاهده کردم که انگار خون از تمام بدنش به سمت صورتش می‌رفت و دریافتم که برای این مرد، چهره من سمبل درد و خشم است. "

حاشیه بین بیل مورای و لوسی لو در خلال ساخت فرشته‌های چارلی
بیل مورای مسئولیت انتخاب بازیگر برای ساخت دنباله این فیلم را به عهده داشته و ظاهرا در حین صحبت با لوسی لو برای توهین و تحقیر او از عباراتی ناشایست و غیر قابل قبول استفاده کرده است و لوسی لو هم در مقابل کوتاه نیامده و از حقش دفاع کرده است.لوسی لو سال‌ها بعد از آن اتفاق در مصاحبه‌ای با تایمزِ لس‌آنجلس عنوان کرد:"اهمیتی ندارد از کجا آمده‌اید و چه کسی هستید، دلیل و نیازی وجود ندارد که بخواهید دیگران را تحقیر کنید و کوچک جلوه دهید. "

کوین اسمیت و احساسش نسبت به بروس ویلیس
کوین اسمیت با وجود انجام کار بازیگری و کارگردانی بیشتر، اما به عنوان فیلم‌نامه‌نویس شناخته می‌شود و او برای ساخت فیلم Cop Out با بروس ویلیس همکاری کرده است. این همکاری ظاهرا برای کوین اسمیت به شدت سخت و غیر قابل تحمل پیش رفته است چرا که اسمیت در همان زمان و در کتابش، بروس ویلیس را این‌گونه توصیف کرده است:" بروس ویلیس ناشادترین، تلخ‌ترین و بدجنس‌ترین عوضیِ خودخواهی است که من در تمام عمرم و در تمام کارهایم با او برخورد کرده‌ام. "توصیف‌های کوین اسمیت از بروس ویلیس به همین جملات محدود نمی‌شود و او همچنین از اخلاق حرفه‌ای ویلیس این‌گونه انتقاد می‌کند:"ویلیس محیط و فضای کار را به سرعت ناخوشایند می‌کند و بهره‌وری آن را پایین می‌آورد. در همین فیلم فضای کار در زمان‌های غیبت بروس ویلیس بسیار شاد و با نشاط بود. "

مشکلات ویل اسمیت و جنِت هیوبِرت در خلال ساخت The Fresh Prince of Bel-Air
ویل اسمیت در زمان بازی در این سریال کمدی تنها ۲۱ سال داشت و تقریبا هیچ‌کس درباره آینده درخشانش در هالیوود شکی نداشت. هیوبرت که در این سریال نقش ویو یا ویویان را بازی می‌کرد بار‌ها و به دلایل مختلف با ویل اسمیت به مشکل می‌خورد، به طوریکه داستانِ این حواشی بخش ثابتی از مجلات و روزنامه‌های آن زمان بود. این مشکلات تا حدی عمیق به نظر می‌رسید که سال‌ها بعد و در سال ۲۰۱۱ هیوبرت قید حضور در دورهمی بازیگران این سریال را زد، چون به قول خودش "نمی‌خواست با عوضی مانند ویل اسمیت برخوردی داشته باشد".

این دشمنی دیرینه، اما در سال ۲۰۲۰ شکل جدیدی به خود گرفت. هیوبرت در این زمان توضیح داد که دلیل برخی از رفتارهایش در آن زمان، بارداری و البته گیر افتادن در ازدواجی نا سالم بوده است و البته اضافه کرد که هنوز از برخی حرف‌های آن زمانِ ویل اسمیت دلخور است. ویل اسمیت هم در مقابل توضیح داد که تنها یک جوان ۲۱ ساله بوده و هر چیزی در این حرفه به نظرش تهدیدآمیز می‌رسیده است.ویل اسمیت اضافه کرد که اگر حالا چنین رفتاری از کسی ببیند خیلی زود متوجه می‌شود که آن فرد در حال درد کشیدن است و در نهایت از زحمات و تاثیر هیوبرت در آن سریال و البته زندگی شخصیش تشکر کرد تا این داستان بعد از چند دهه پایان خوشی داشته باشد.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها