به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۱۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۳۱۶۰۰۱

قابلیت ساده‌ی تلگرام، سرانجام به واتس‌اپ می‌آید

قابلیت ساده‌ی تلگرام، سرانجام به واتس‌اپ می‌آید
گروه فناوری: یکی از ویژگی‌های قدیمی تلگرام که مدت‌هاست در اختیار کاربران قرار دارد، احتمالاً به زودی به اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد.گزارشی از سوی WABetaInfo منتشر شده که نشان می‌دهد پخش کننده سراسری پیام‌های صوتی واتساپ چگونه کار می‌کند. این پخش کننده قادر است پیام‌های صوتی را در هر کجای اپلیکیشن WhatsApp که بودید برای شما پخش کند.

تصاویری بالا نشان می‌دهد این پخش کننده پیام‌های صوتی می‌تواند در بالای پنجره اپلیکیشن قرار داشته باشد و شاید یک نوار پخش نیز همراه آن باشد که نشان می‌دهد چقدر از پیام صوتی شما پخش شده و چقدر از آن باقی مانده است. این تصویر همچنین دکمه‌ای را برای مکث و پخش پیام و دکمه‌ی دیگری را برای رد کردن آن نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، پخش کننده سراسری پیام‌های صوتی شما را از باقی ماندن در یک صفحه چت برای گوش دادن به پیام صوتی ارسال شده برایتان بی‌نیاز می‌کند. بنابراین حتی اگر از صفحه چت خارج شوید و هر کجای اپلیکیشن واتساپ که باشید می‌توانید به پیام در حال پخش گوش دهید.

از آنجا که عملکرد این پخش کننده سراسری است، گزینه‌ی بسیار خوبی برای پیام‌های صوتی طولانی است که مدت زیادی را باید صرف گوش دادن به آن‌ها کنید. با استفاده از این پلیر، شما می‌توانید در هر لحظه و هنگام چت با هر کاربری، به پیام‌های صوتی طولانی خود گوش کنید.

توجه داشته باشید که این پلیر در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و هنوز آماده عرضه نیست. در این لحظه هیچ تأیید رسمی از سوی واتساپ برای تاریخی که کاربران می‌توانند به این قابلیت دسترسی پیدا کنند، وجود ندارد.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها