به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۱۶۰۱۹

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور

بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور
گروه جامعه: مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۷ استان کشور خبر داد و اعلام‌کرد: در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت نیز بارش برف و باران شروع شده است.بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون محورهای چالوس و هراز دارای بارش برف و باران گزارش شده است.

بارندگی در جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین- رشت نیز از نیمه شب آغاز شده است و پیش‌بینی بارش در آزادراه تهران- شمال نیز گزارش شده است.آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت خبر می‌دهد.

بر اساس اعلام این مرکز، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.بر اساس این گزارش، بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های گیلان، گلستان، همدان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان نیز ادامه دارد.
برچسب ها: بارندگی جاده
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها