کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاری سن ژرمن مقصد نهایی هافبک فرانسوی یونایتد

24 دی 1400 ساعت 13:49

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن قصد دارد به صورت جدی برای جذب پل پوگبا، هافبک منچستریونایتد، اقدام کند.


 قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق نرسیده است.
این بازیکن 28 ساله از این ماه می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و پیش قرارداد امضا کند تا در تابستان به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به آن تیم ملحق شود.
پیش از این گفته می‌شد که پی اس جی، رئال مادرید و یوونتوس در حال رقابت برای جذب این بازیکن هستند اما حالا نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده که به احتمال زیاد این باشگاه فرانسوی است که فصل آینده از حضور این بازیکن بهره خواهد برد.
 

 
در این خبر آمده که تجربه پوگبا، توانایی او برای سازگاری با تیم و ویژگی‌های تکنیکی این بازیکن همگی نکات مثبتی برای پی اس جی هستند و این که آنها می‌توانند به صورت رایگان او را به خدمت بگیرند نیز تاثیر زیادی در اشتیاق این باشگاه فرانسوی برای جذب این بازیکن دارد.
انتقال به یوونتوس که پیش از این در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 از حضور پوگبا بهره می‌برد کمترین احتمال را دارد، چرا که شرایط مالی این باشگاه به شکلی نیست که قادر به خرید بازیکنی با دستمزد بالا باشد.
از سوی دیگر رئال مادرید نیز که یکی از گزینه‌های محتمل به نظر می‌رسید دیگر از حضور زین الدین زیدان روی نیمکتش بهره نمی‌برد، مربی فرانسوی‌ای که علاقه زیادی به پوگبا داشت و این بازیکن نیز دوست داشت تحت هدایت او به میدان برود.
این بازیکن در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ قادر به حضور در میدان نیست و انتظار نمی‌رود که تا پایان ژانویه نیز شرایط بازگشت به میادین را داشته باشد.
 


کد مطلب: 316076

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316076/پاری-سن-ژرمن-مقصد-نهایی-هافبک-فرانسوی-یونایتد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir