کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یووه تحت فشار؛ اینتر دیبالا را می‌خواهد

24 دی 1400 ساعت 13:58

گروه ورزشی: باشگاه اینتر قصد دارد برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، اقدام کند.


قرارداد فعلی دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما احتمال تمدید قرارداد او با این باشگاه چندان زیاد نیست.
پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از توافق این بازیکن آرژانتینی با مدیران یووه بر سر امضای قراردادی تا سال 2026 و با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو خبر داده بودند.
اما شرایط به ناگهان تغییر کرد و مصدومیت‌های متعدد و دوری از آمادگی این بازیکن باعث شد که یوونتوس نظرش را تغییر داده و خواهان کاهش دستمزد ثابت این بازیکن شود.
پیشنهاد جدیدی که به دیبالا ارائه شد باعث ناراحتی شدید این بازیکن شده و او در نظر دارد  که سایر پیشنهاداتش را بررسی کرده و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد تورین را ترک کند.
 

 
حالا  روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده بپه ماروتا، مدیر اینتر، در نظر دارد که پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه کند.
ماروتا پیش از این در سال 2015 موفق شد این مهاجم را با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از پالرمو به یوونتوس منتقل کند و حالا می‌خواهد او را به سن سیرو بیاورد.
اینتر پیش از این ترتیب انتقال آندره اونانا، دروازه‌بان آژاکس، به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل را داده و حالا به دنبال این است که دیبالا را نیز با شرایطی مشابه به خدمت بگیرد.
با این حال گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که مذاکرات بین دو طرف هنوز آغاز نشده و اینتر همچنان در حال بررسی شرایط جذب دیبالا است.
شاید اینتر نتواند دستمزد 10 میلیون یورویی که یووه در ابتدا به این ملی‌پوش آرژانتینی پیشنهاد کرده بود را به این بازیکن پرداخت کند اما با توجه به کاهش قابل توجه دستمزدها، می‌تواند پیشنهاد قابل توجهی را به او ارائه کند.


کد مطلب: 316083

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/316083/یووه-تحت-فشار-اینتر-دیبالا-می-خواهد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir