به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۰:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۳۱۶۰۹۰

ستاره صرب دوباره از استرالیا اخراج شد

ستاره صرب دوباره از استرالیا اخراج شد
گروه ورزشی: تنیسور صرب برای بار دوم به دلیل نزدن واکسن کرونا از استرالیا اخراج شد. دولت استرالیا برای دومین بار ویزای نواک جوکوویچ ستاره صرب تنیس جهان را لغو کرد. این بار نیز ستاره صرب چاره ای جز شکایت ندارد.

هفته گذشته جوکوویچ به دلیل نزدن واکسن کرونا به دلیل خاص پزشکی از سوی دولت استرالیا ویزایش باطل شد. اما این ستاره بعد از شکایت به دادگاه تجدیدنظر این حکم را شکست تا بدون واکسن زدن در مسابقات اوپن استرالیا شرکت کند.وزیر مهاجرت استرالیا امروز در خبری شوکه کننده از لغو ویزای جوکوویچ خبر داد و دلیل این لغو شدن را عدم دریافت واکسن کرونا از سوی این تنیسور بیان کرد.

وزیر مهاجرت استرالیا در این زمینه، گفت: امروز تصمیم گرفتیم ویزای آقای جوکوویچ را به دلیل قوانین بهداشتی لغو کنیم. ما کاری را انجام دادیم که به نفع همه جامعه است.مسابقات  تنیس اوپن استرالیا دوشنبه آینده آغاز می‌شود و به نظر می رسد جوکوویچ این بار واقعا از حضور در مسابقات محروم خواهد شد.
برچسب ها: جوکوویچ
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها