به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۳۱۶۱۱۸

بهترین های دسامبر لیگ برتر در تسخیر سیتی

گروه ورزشی: پپ گواردیولا به عنوان بهترین سرمربی و رحیم استرلینگ به عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند.
بهترین های دسامبر لیگ برتر در تسخیر سیتی
گزاف نیست اگر بگوییم که منچسترسیتی این روزها آماده‌ترین تیم لیگ برتر انگلیس و یکی از بهترین ها در فوتبال اروپا محسوب می‌شود. آنها در حال حاضر با 10 امتیاز نسبت به تیم دوم جدول یعنی چلسی صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس هستند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز بالاتر از پاری سن ژرمن به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند‌.
منچسترسیتی در ماه دسامبر نتایج فوق العاده ای کسب کرد و موفق شد یکی پس از دیگری حریفان خود در لیگ برتر را از پیش رو بردارد. شاگردان پپ گواردیولا در دسامبر هفت بازی در لیگ برتر انگلیس انجام دادند که در همه این هفت دیدار به پیروزی دست یافتند؛ موضوعی که باعث شد گواردیولا به عنوان مربی ماه دسامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شود.
 
 
اما در این بین ستاره انگلیسی منچسترسیتی نیز درخشش ویژه ای در ماه دسامبر داشت. رحیم استرلینگ که در ابتدای فصل شایعاتی در رابطه با پایان کار او در سیتی نیز وجود داشت، در ماه دسامبر آمار 5 گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رساند؛ موضوعی که باعث شد ستاره انگلیسی به عنوان بازیکن ماه دسامبر لیگ برتر انتخاب شود‌.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها