به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۳۱۶۱۴۱

قابلیت پخش مجدد Spaces به توئیتر اضافه شد

قابلیت پخش مجدد Spaces به توئیتر اضافه شد
گروه فناوری:توئیتر ویژگی ضبط و پخش مجدد Spaces را در دسترس همه کاربران قرار داد. با همه گیری کرونا،  رفت و آمد افراد با یکدیگر کم یا قطع شد، اما این همه گیری برای برخی شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر نه تنها بد نبوده بلکه باعث افزایش کاربران نیز شده است. به همین علت این شبکه اجتماعی هر روزه درصدد است تا قابلیت‌های جدیدی به  پلتفرم خودش اضافه کند. در همین راستا به تازگی سازندگان این شبکه اجتماعی قابلیت ضبط و اشتراک گذاری محتوای صوتی Spaces را در دسترس تمام کاربران قرار داد.

به گزارش سایت 9to5mac،  توئیتر سال گذشته اعلام کرد که کاربران می‌توانند یک جلسه Spaces را ضبط کنند تا آن را به اشتراک بگذارند و بعداً دوباره به آن گوش دهند. در حالی که این گزینه برای کاربران اندرویدی در دسترس بود، هم اکنون همه کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

نحوه ضبط Spaces در توئیتر
براساس گزارش‌ها، همه میزبان‌های Spaces می‌توانند دکمه Record Space را در آخرین به روز رسانی توئیتر مشاهده کنند، کاربران برای پخش مجدد Spaces لازم است روی گزینه Record ضربه بزنند تا این شبکه مجازی کل مکالمه را ضبط کند. به این ترتیب، حتی کسانی که در زمان پخش زنده Spaces قادر به پیوستن نبودند، اکنون می‌توانند، مکالمات را گوش دهند.


نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که Spaces ضبط شده برای همیشه در دسترس نخواهد بود. به گفته توئیتر، این مکالمات تا ۳۰ روز پس از انتشار قابل دسترس است و پس از این مدت، مکالمات ضبط شده برای همیشه حذف می‌شوند. میزبان‌ها نیز می‌توانند گفت‌وگوها را ضبط و هر زمان که خواستند این محتوا را حذف کنند. توئیتر برای بررسی محتواهای ضبط شده و عدم نقض شرایط Spaces، فایل‌های صوتی را تا ۱۲۰ روز نگه می‌دارد.گفتنی است که این گزینه اکنون در نسخه وب توئیتر در دسترس نیست و کاربران از طریق گوشی‌های هوشمند خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.
برچسب ها: توئیتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها