به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۱۶۱۹۶
نظرسنجی یک بانک جهانی در مورد قیمت بیت‌کوین

بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۲ چقدر می‌شود؟

بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۲ چقدر می‌شود؟
گروه اقتصادی: بانک سرمایه‌گذاری جهانی جی‌پی‌مورگان از مشتریانش خواست تا قیمت بیت‌کوین را تا پایان سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی کنند. در میان مشتریان این بانک، ۵۵ درصد انتظار دارند که بیت‌کوین در پایان سال در محدوده ۶۰ هزار دلاری یا بالاتر باشد.

در این نظرسنجی که از ۱۳ دسامبر تا ۷ ژانویه انجام شد، ۴۷ درصد از کل مشتریان این بانک بین‌المللی حضور داشتند. حدود ۴۱ درصد از مشتریان معتقدند بودند که بیت‌کوین در پایان سال در محدوده ۶۰ هزار دلاری خواهد بود. ۲۳ درصد هم انتظار داشتند که قیمت به ۲۰ هزار دلار برسد. این در حالی بود که ۲۰ درصد هم انتظار بیت‌کوین ۴۰ هزار دلاری را می‌کشند.علاوه بر این، ۹درصد معتقدند که قیمت بیت‌کوین به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید و پنج درصد از مشتریان هم انتظار بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری را دارند. این در حالی است که تنها دو درصد از مشتریان معتقدند که بیت‌کوین تا پایان سال به زیر ۱۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد.

نیکولاس پانیگیرتزوگلو، استراتژیت جی‌پی‌مورگان و نویسنده این گزارش نوشته است: « من نسبت به وضعیت نزولی بیت‌کوین شگفت‌زده نشدم.. شاخص بیت‌کوین ما نشان می‌دهد که این ارز در محدوده فروش مازاد قرار دارد.»وی افزود ارزش منصفانه این رمزارز میان ۳۵ تا ۷۳ هزار دلار است و البته به این موضوع بستگی دارد که نسبت نوسان آن در مقایسه به طلا چقدر باشد. در حال حاضر بیت‌کوین در محدوده ۴۳ هزار دلاری در حال نوسان است.

اخیرا، نایب بوکله رئیس‌جمهور السالوادور پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا پایان سال ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود. بانک جهانی گلدمن‌ساکس هم رسیدن بیت‌کوین به سطح ۱۰۰ هزار دلاری را امکان‌پذیر دانست. پلتفرم وام‌دهی نکسو هم انتظار دارد که بیت‌کوین تا میانه امسال به سطح ۱۰۰ هزار دلاری برسد.
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها