به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۱۶۲۴۵

میزبانی PSG از رئال در ورزشگاه خالی از تماشاگر

گروه ورزشی: پاری سن ژرمن در حالی میزبان رئال مادرید در لیگ قهرمانان خواهد بود که اجازه حضور هوادارانش در ورزشگاه را ندارد.
میزبانی PSG از رئال در ورزشگاه خالی از تماشاگر
شیوع مجدد ویروس کرونا در کشورهای اروپایی باعث شده که شرایط برگزاری دیدارهای فوتبال بار دیگر دشوار شود.
حالا به نظر می‌رسد که دیدارهای پیش روی لیگ قهرمانان در  مرحله یک هشتم نیز قرار است تحت تاثیر شیوع دوباره کرونا قرار بگیرد.
حدود یک ماه تا برگزاری دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بین دو تیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن فرصت مانده اما به احتمال زیاد پروتکل‌هایی مثل فصل قبل برای این بازی نیز به کار گرفته خواهد شد تا سکوهای پارک دو پرنس تقریبا خالی باشند.
این دوتیم قرار است در تاریخ 15 فوریه در پاریس روبروی هم قرار بگیرند و این بازی تحت تدابیر بهداشتی در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد.
 

 
دولت فرانسه با افزایش قابل توجه تعداد مبتلایان تصمیم گرفت که محدودیت‌هایی را در طول کریسمس و جشن‌های سال نو اعمال کند و حالا این شرایط به مسابقات ورزشی نیز کشیده شده است.
در نتیجه، پی اس جی آماده است تا تنها از پنج هزار هوادار در جریان دیدار برابر رئال مادرید میزبانی کند و این بهترین حالت برای این باشگاه در این مسابقه خواهد بود.
هرچند هنوز یک ماه تا تاریخ برگزاری این مسابقه فرصت هست و احتمال دارد که شرایط در کشور فرانسه و در نتیجه برای میزبانی پی اس جی تغییر کند.
مدیران پاری سن ژرمن نیز سفر از پیش تعیین شده خود به قطر برای برگزاری اردو و انجام یک بازی در ریاض را به دلیل شرایط دشوار کشور فرانسه لغو کرده و قرار است همچنان در پاریس حضور داشته باشند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها