به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۵ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۳۱۶۲۶۲

عزت‌اللهی شاگرد استراماچونی شد

گروه ورزشی: هافبک دفاعی ملی‌پوش ایرانی شاگرد آندره آ استراماچونی در الغرافه قطر شد.
عزت‌اللهی شاگرد استراماچونی شد
عزت اللهی که یک و نیم فصل موفق را در تیم وایله بولدکلاب دانمارک سپری کرده بود، پس از ناکامی این تیم در صعود به پلی آف کسب سهمیه با جدایی از این تیم راهی لیگ ستارگان قطر شد تا پیراهن تیم زردپوش الغرافه را برتن کند.
 
سعید عزت اللهی سابقه بازی در لیگ چمپیونشیپ انگلستان، روسیه، بلژیک و دانمارک را دارد و حالا در الغرافه اولین تجربه آسیایی خود را پشت سر خواهد گذاشت و به جمع کثیری از بازیکنان ایرانی در لیگ ستارگان ملحق می‌شود.
نکته جالب درباره عزت اللهی اینکه او حالا شاگرد آندره استراماچونی خواهد شد که دو فصل پیش در ایران هدایت استقلال تهران را برعهده داشت و حالا یک ستاره ایرانی را تحت هدایت خود دارد.
 

هدایت الغرافه، تیم جدید عزت اللهی، برعهده آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال است.
 
 
این در حالی است که عزت اللهی در نظرسنجی بهترین هافبک لیگ دانمارک هم قرار داشت و گفته می‌شد که مورد توجه استقلال هم قرار دارد اما در نهایت این تیم الغرافه بود که با ارائه پیشنهادی مطلوب، نظر عزت اللهی را جلب کرد تا این بازیکن برای نیم فصل پیش رو راهی الغرافه شود.
 
نکته جالب اینکه الغرافه با کسب سهمیه آسیایی، در لیگ قهرمانان 2022 هم حضور خواهد داشت و به این ترتیب احتمال تقابل عزت اللهی با سپاهان یا فولاد هم وجود دارد.
 

آخرین بازیکن ایرانی الغرافه، مهدی طارمی بود که موفق شد در لیگ قهرمانان دروازه تراکتور را باز کند؛ حالا احتمال دارد عزت اللهی برابر سپاهان یا فولاد قرار بگیرد.
 
عزت اللهی 25 ساله که از سال 2014 در زمره لژیونرهای فوتبال ایران به حساب می‌آید، در این یک و نیم فصل نزدیک به 50 بازی با پیراهن وایله انجام داد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود. او همچنین 5 گل با پیراهن وایله به ثمر رساند و با ارائه نمایش‌های مطلوب، به عنوان مهره فیکس تیم ملی در دوران اسکوچیچ نیز مطرح شد.
 
حالا عزت اللهی که 41 بازی ملی هم دارد، با امضای این قرارداد فصل جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه می‌کند و به استقبال روزهای نو می‌رود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها