به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۶ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۳۱۶۳۳۲

رئال مادرید- بارسلونا؛ دعوا سر یک فوق ستاره

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند تیتر یک نشریات معتبر دنیای فوتبال را به خود اختصاص داده است.
رئال مادرید- بارسلونا؛ دعوا سر یک فوق ستاره
مبارزه برای جذب ارلینگ هالند به اوج رسیده و احتمالا به زودی مقصد بعدی این بازیکن مشخص خواهد شد. بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی خواهان خرید ارلینگ هالند هستند و تقریبا غیرممکن است این مهاجم گلزن فصل بعد در ترکیب دورتموند به بازی کردن ادامه دهد.
 
تمام باشگاه های خواهان ارلینگ هالند شروع به مذاکره با مینو رایولا کرده اند و رئال مادرید نیز یکی از آنهاست. فلورنتینو پرز تردیدی در مورد خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن ندارد، اما رئال مادرید همچنان این ستاره نروژی را نیز می خواهد. البته پرز به خوبی می داند جذب ارلینگ هالند آسان نیست و این بازیکن خواهان انتقال به تیمی است که در آنجا ستاره اصلی لقب گیرد.
 

 
در حقیقت فلورنتیو پرز ترجیح می دهد رئال مادرید کیلیان امباپه را جذب کند و ارلینگ هالند نیز به پاری سن ژرمن یا تیمی از لیگ برتر برود. اما کاتالان ها نیز آرام بوده و در مورد جب هالند به قطعیت رسیده اند. مدیران بارسلونا به رایولا گفته‌اند که هالند را می‌خواهند و آنها معتقدند که با تیم جوان خود می‌توانند در طول سال‌های متمادی فاتح عناوین فراوانی شوند.
 
داستان تامین بودجه برای خرید ارلینگ هالند در فصل تابستان برنامه ریزی شده و مدیران بارسلونا در حال کار بر روی کاهش صورتحساب پرداختی های خود هستند. راه درازی برای نهایی کردن پروسه انتقال این ستاره بزرگ در پیش است، اما بارسلونا اصلا در مورد توافق با ارلینگ هالند ناامید نیست.
 

 
البته پاری سن ژرمن نیز در صورت از دست دادن کیلیان امباپه به صورت جدی تر برای خرید ارلینگ هالند اقدام می کند و شرایط مالی مساعد این باشگاه می تواند این تیم را فرانسوی را تبدیل به مقصد جذابی برای این ستاره نروژی بکند.
 
پپ گواردیولا نیز که در این فصل از فقر یک مهاجم تخصصی در ترکیب خود رنج می برد از مدیران سیتی خواسته به هر ترتیبی ارلینگ هالند را جذب کنند. سیتی فصل قبل به شدت برای خرید هری کین از تاتنهام تلاش کرد، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. منچستریونایتد نیز مدت هاست در لیست انتظار قرار گرفته و رابطه خوب رالف رانگنیک و هالند می تواند این بازیکن را مجاب به انتقال به اولدترافورد بکند.
 
نشریه اسپورت در چاپ امروز خود از تیتر "جنگ آخر برای هالند" استفاده کرده است. این نشریه مدعی شد رئال مادرید و فلورنتینو پرز از همین حالا پیشنهاد هنگفت خود برای خرید این ستاره نروژی را آماده کرده اند و می خواهند به زودی برای خرید ارلینگ هالند اقدام کنند.
 

 
اما بارسلونا نیز در این مدت بیکار نبوده و پیشنهادی برای جذب این بازیکن آماده کرده که هم مورد توجه ارلینگ هالند قرار بگیرد و هم از نظر فرپلی مالی، مشکلی در جذب و ثبت قرارداد این بازیکن در لالیگا ایجاد نکند.
 
اما نشریه موندو دیپورتیوو از تیتر "تصمیم هالند" بهره برده است. این نشریه امروز گزارش داد ارلینگ هالند به زودی تصمیم نهایی خود را به اطلاع مدیران دورتموند خواهد رساند. بارسلونا با تمام توان برای جذب این بازیکن تلاش می کند و در این میان رقبای قدرتمندی مانند پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و سیتی نیز خواهان خرید ارلینگ هالند هستند. البته موندو دیپورتیوو بر خلاف اسپورت مدعی شد رئال مادرید تمایلی به توافق با این بازیکن ندارد و در رقابت انتقال ارلینگ هالند شرکت نخواهد کرد.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها